Something Interesting to Look at

in my head

Tuesday, October 19, 2010

one of my dreams :)



dulu2 mase zaman skola, i have always dreaming of having a band
u know like a band
cam gmbr kat atas nieh, Paramore and Hey Monday
cool right??
cool hair, cool outfit, cool songs, cool everything lar!
aku suke sgt!
macam cool sgt2!
best nyer!

mase zaman skola secondary tu
slalu jugak la
menyanyi2 melalak2 pelbagai jenis lagu
english & japanese adalh pilihan utama nyanyian aku
i will blast the radio with the highest volume and sing my lungs out
but i dunno why my mum x tegur pun
hahahahahhahahaha
sorry woh, mummyto!

then, i plan that maybe, JUST MAYBE
that when i enter university , i will try out my dream
hehehehe
maybe be friends with somebody and buat band
and i will be the singer!
ececeh

suara bukan sedap pun~
suara si Limok and Abon lagi sedap!
hahaha
and bile ade band tuh blh la jadi femes!
ya, memaang berangfan
aku suka berangan
org pieces mcm ni mmg la
kitorg suke bende yg fun2 je

akan tetapi dah masuk IPG nieh
cam mane plak eh
blh je kot
tapi x ley fofular
langgar akta plak kang~
huuuu
and klu aku nak buat band pun,
i wanna be myself
i dun want to be something that is not me
:)

Bubye~!

No comments:

Post a Comment