Something Interesting to Look at

in my head

Saturday, October 30, 2010

25/10/10 Ice Day

entry yg dah tertunggak selama lima hari
so, pada hari ni
lepas rum8 g klas, aku g mandi
lepas mandi, tgk2 xde elektrik
wthook??
so, aku pun layan perasaan merasa angin yg bertiup kencang sambil mendengar radio
sambil menunggu bihun dr pakyeah
owh, kelas die ade buat jamuan
so, aku pun dpt skit~
weee~!!
then go2 and karmen join lepak~
tetibe karmen kate, jom buat sumthing crazy
katanye nak mkn aiskrim
tp kat mane ade?
aku pun kate jom g tesco

jadi kami berempat(seperti gmbr diatas) berangkat ke tesco
sampai tesco mkn AIS KRIM, pastu bebudak cine ni mkn AIS KACANG plak
pastu mase nak bertolak blah dari tesco beli ICE BLENDED plak
ayohai~ hantu ais pa??

pas tesco , g umah pak yeah
xde pe saje lepak

then bertolak balik
mase dlm kreta mcm2 yg dorang kutuk sesame sendiri
pink gorilla la, pink lizard la, and purple monkey
aku diam je
iya lah nak ckp pe x?
xde sape nak layan
sampai fb pun x dilayan gak
so, aku pun layan perasaan drive sambil curi2 dgr ape yg dorang merapu

yg aku x puas hatinya,
ade cicak yg badan die berbatik2 kat dlm AlexT0
aish...~, mcm mane lak ley hidup menatang ni dlm AlexT0,
alexto kan panas
grrr

Bubye~!

No comments:

Post a Comment