Something Interesting to Look at

in my head

Wednesday, October 27, 2010

27/10/10 Terima Kasih Abah Syafiq

smalam, Syafiq post sumthing kat status die
die kate nak blanje
hehe
aku pun dgn main2 nye masuk la kate nak

x sangka pulak die mmg nak blanje
Terima Kasih Syafiq!
love ya my friend~!! ^^

so, petang yg aku dah hampa tu bertukar gembira
apabila aku kluar ngan abon tadi
tujuan kluar: amik duit(thanks mami, abah), beli pen(utk exam woh!) and hantar baby abon utk amik KBM die
disebabkan mak die balik pas pkl 5 kami telah meronda kuala perlis
sebab nak kill the time
(bukan to kill a mockingbird la)

so destinasinya adalah KFC hehe
din2 yg bernas telah menyambung hampir sume meja di bahagian kfc jadi meja besar
haha
ala2 kfc tu kami punye
bak kate kamal A, kfc ni bapak die punye
and kamal B plak claim sebagai Kamal Fried Chicken
makan ayam woh!
sorang due
hehe
habis jugak walaupun aku dah rase penuh
and sebelum tu aku tersangat la lapar sampai sakit2 perut
maklumla aku mkn scallop ayam je pagi tuh hehe
kire 6 biji and that's all ^^

lepas habis mkn, diorng mendajal
hampir sume botol sos kat meja dirembat
kirey aka madu aku letak hampir 4-5 botol sos cili dalam bekas ayam
and din2 plak amik plastik
ala2 x habis gitu
and cakap kuat2 yg org sakit(kirey) bawa ayam balik
mc syu pun sumbat gak dlm beg die hehe

lepas bersuka ria merembat
kitorg turn and x balik2 ag haha
x tau nape
lepak depan kfc
berdiri2 mcm pondok bus plak haha
and kluar masuk kfc
ade yg g beli top up
ade yg pg kedai kek
ade yg tambah kfc
ade yg bercintun
and terutamanya ade yg membuat asap

tiba tanba sapa ntah bg idea g karaoke
aku pun orait je
widi paling semangat
and ika belanja!
woot!! woot! ika thanks a lot!!

dipendekkan cerita
satu bilik penuh ngan 10 org haha
5 laki 5 perempuan
hambek kau
aku x nyanyi
sebab aku malu sebenarnye
suara x sedap
and bagi la peluang kat dorang
aku cume menjerit woooo~~
and sing along je
cume satu lagu aku nyanyi ngan ika
hehe
x dgr pun aku nyanyi sebab yg lain pun nyanyi gak
so, sebenarnye aku sedih n x puas hati hoho
laen kali aku nak karok seorg diri ah hehe
aku nyanyi complicated-avril
pak yeah ade gak die nyanyi
ade yg berdangdut
ade yg berjiwang

kluar2, kamal, tehi n syafiq x balik ag
last2 tinggal 3 kreta, AlexT0, KBM, WJA

peserta mkn free(tempahan awal)[thanks to syafiq]: aku, pak yeah, marcel, eidaa, kamal ayud, abon, abgto, kirey, kamal A, din2, lan, tehi, syafiq-kun, widi, ika, yin, mc syu and enge~!
peserta karok free plak[thanks to ika]: abon, yin(x nyanyi), siti marsilla (haha), ika, widi, abgto, lan, pak yeah n kirey

Bubye~!

No comments:

Post a Comment