Something Interesting to Look at

in my head

Wednesday, October 27, 2010

28/10/10 tahukah kamu


tahu tak?
kapak kreta
eh2, parking kreta kat bahagian hostel perempuan dah nak x cukup dah
apesal semua bawa kreta a??
ececeh ckp lebih, aku pown la
hais
haha

a'ah parking dah mule berkurangan dah
sebab mlm tadi utk latihan kebakran tu, parking blakang kene kosongkan
dan semua kreta kene parking kat depan surau
gila penuh ar
nasib AlexT0 dapat squeeze satu
tapi parking kat panas ar

aaa, ni lagi satu
parking tempat panas gila babas
habis terkopek la getah2 kreta aku
seruis weh
sedih aku tgk AlexT0
kene banyakkan pokok
kalau aku byk duit memang aku nak sumbangkan dah
and pokok2 yang ade ade la dalam due pokok yang mampu memberi perlindungan kepada kreta
huhu

ok, selesai sahaja aku merapu.

Bubye~!

No comments:

Post a Comment