Something Interesting to Look at

in my head

Sunday, October 10, 2010

10/10/10 balik time~! (AWAS! entri panjang)

blogger-emoticon.blogspot.com happy birthday , Fathi~!!!! adikku! hehe

ok, mari sambung crita lenggong~!
hehe

Hari ini bgn pkl 6 pg

Sambung buat menatang to kill a mocking bird(TKMB)

Pagi kali ini aku x tlg un opah masak

Dok siapkan kerja yg diberi oleh en asmadi

Memang kepala cam haram r

Seluruh pelosok trial dah aku singkap

Haha

Tapi jgn plak tanye ape2 kat aku, cuz aku sendiri x ingat~
ingat masa tu~
ainun and mayam g tlg opah, mule2 ainun g dulu

Aku dtg mkn je

Malu jerk! Huh!

Smalam mkn nasi lemak, “the best in the world”, bak kate en asmadi

Hari ni mkn roti canai n cucur plak

Hehe

Lepas mkn aku tercuak mengguna kan tandas

(the rest cite top secret)

Lepas mkn, aku cabut masuk bilik balik, sambung buat keje

Then , ainun ajak g mandi

Aku pun mcm x nak la kan cuz keje x complete ag

Then, bawa la lappy si abon nieh

Kunun nak buat tepi sungai, last2 aku pun mandi

And sume2 pun mandi

Kamal yg bawa menatang nak tdo tu pun last skali jadi biawak hitam atas batu. (erk!)

Aku main2 dulu ngan pak yeah and last2 masuk gak air

Seperti biase, pak yeah da mandi dulu, akhir nye die pun berendam gak (thanks, hunny)

Due jam gak ar berendam,bergelak tawa bersama mereka

Seriously best! Thanks guys! Love u all!

Gmbr2 nnt aku upload~

Mase ni gak la kami sume dpt melihat pak yeah dgn hair style yg lain

Seriously, nmpk lain sgt!
kalau lalu tepi aku sendiri aku x knal

Tapi xmau die rmbt cam tuh

Macho memang macho, tapi x sesuai ngan umur skarang

Haha

Tgh, siap2 nk pulang dari sungai tu, abah call

Kate nak singgah umah en asmadi nak ckp goodbye sume

Last2 dorang stay sampai lepas lunch kami bertolak skali

And en asmadi sendiri jemput dorang

Mami pun tlg opah masak

Lepas mkn n solat kami siap2 n bertolak tige kreta

Aku nak masuk highway cuz nak cepat

Kamal pun last2 ikut aku

And en asmadi ikut jln blakang

Kitorg terpisah and reunite tanpa dijangka di R&R (tibe2 x ingat kat mane)

Angin kasut alexto dah kurang,wakakak

Then convoy until R&R Gunung Semanggol, dimana aku slalu berpisah ngan family kat situ huhu

Dah pisah tu, aku ngan kamal la berlumba2 sampai gurun n terus ke kangar

Dimana kami sampai hampir pkl 10

And everything is alright

And, tehi and all tesl b khususnye, kami x dpt g celebration birthday tehi, kitorg sampai lambat, PENAT! Huhu

OVERALL, THIS TRIP WAS AWESOME!

Bubye!

No comments:

Post a Comment