Something Interesting to Look at

in my head

Wednesday, October 27, 2010

i hope u guys can last forever


actually it's really hurt my heart to know that someone had end their relationships
seriously
apa yang aku boleh tgk skarang,
kebanyakannya yang dah setahun bersama
rata-ratanya dah tidak bersama lagi
huhu
sedih woh!

aku suka sangat tengok orang bercouple ini
sebab mereka ini bahagia
(takat gaduh2 tu standard ar kan)

paling baru
(baru berminit yang lepas)
aku syak ade somebody ini dah tidak lagi bersama pasangannya
aku pelik
(kalau betullah dia tidak bersama beliau)
sebab die ni kenal segala family sipolan
sampai ada pergi lepak2 rumah sipolan
macam boleh jadi menantu mithali la
aish, tup2 jadi macam ini

aku sendiri pun tengah berjuang ini
penat woh!
haish
maaflah posts aku banyak moody
sebab itulah sebenarnya
peritnya berjuang
hoho

ada juga yang dah ada pengganti
harap2 berkekalan ya
sebab aku sayang kalian
aku mahu kalian happy
aku pun tumpang happy

Bubye~!

No comments:

Post a Comment