Something Interesting to Look at

in my head

Monday, October 4, 2010

1/10-2/10/10 weekend bersama pak yeah, ida, ika n kak yin


aku habis kan waktu persekolahan iaitu pkl 2 ptg hingga pkl 9 mlm esoknye bersama mereka diatas
hari jumaat, pkl 2.30 ptg bertolak ke AS untuk ke kenduri rumah zel
owh
aku merupakan org yg dikatakan last yg akan sampai umah zel,
last2 aku plak yg sampai first
syahid bley plak sesat
aku amik keputusan amik dorang
so, jumpe dorang kat shahab skali ngan rombongan lelaki
memang mcm nak rombongan meminang
mase nak g amik dorang tu, amik ngan atilia n limok
and paham2 la kami bercerita tentang apa
teett~~!!!

lepas duk golek2 umah zel,
pergi pule ke AS mall
membuang masa
aku dapat gak beli satu baju
and pakyeah lebih dari aku
as usual

and aku nn pak yeah pakai baju tradisional melayu
boleh plak ade akak jewelry ni duk tunjuk2 aku cincin
ingat aku nk tawen changat da ke nan pak yeah???
*sila gelak skarang*

and sekali lagi,
aku ingat aku merupakan rombongan yg akan balik lambat,
last2 aku sampai yg paling awal
nearly 11, i think

disebabkan mkn free umah pak yeah x jadi
and parents aku x jadi dtg
well, i took the time and day to go shoppingblogger-emoticon.blogspot.com
shopping la sgt
x beli ape pun
first g pacific and then AS mall ag
org yg kate nak beli brg balik ngan satu beg plastik je
and kak yin yg hanye mengikut end up with 5-6 plastic bags
*sila musykil skarang*
aku beli lagi cardigan hoho

and kami dpt mkn free ag
kat umah toksu zel yg kat AS plak
hehe

sampai IPG pkl 9.10 pm
penat

Bubye~!blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment