Something Interesting to Look at

in my head

Wednesday, October 27, 2010

27/10/10 girl friend



(sebelum mula merapu utuk entri ini.:::
wei, bukan ko kate nak study ke tadi?
a'ah api study dah memebara punye la kuat sampai aku sendiri pelik dan dah siap satu muke surat nota
habis tu ko berblogging ni pasai pa?
sebab aku hampa dah xde mood, api tadi macam kene curah ngan air da
lorh, alang2 x study g la kluar ke ape ke barang kan bnyk nak beli, amik duit ker
hurm, xde mood, x de sape nak teman pun. aku hidup kan nak berteman
habis tu? barang2 bile nak beli
tgk la kalau rajin aku kluar ar, kluar sorang2 lagi best, xde sape je
alolo merajuk pe ko
tu2 budak rambut tebal tu
hurm, memang tu plan aku pun, aku plan nak kluar petang and nak culik die sampai malam pastu saje g pasar malam kat sini yg aku x pernah pergi~. tapi apakan daya, die juga ada plan sendiri, aku x ley la buat per dow) MONOLOG woh!

okey, mari start.
salam~! salam satu malaysia
pada entri kali ini, aku nak tanye
sape nak jadi best friend aku?
(kalau boleh pompuan la)
lelaki pun boleh
x semestinya perempuan
seseorng yg aku ley bawa g jenjalan n culik
and buat bende gile2
satu kepalan ngan aku
hehe
kalau kat hometown, alhamdullilah, ramai dah
mak aku pun best friend aku weh
ni yg kat perlis ni x de ag
yelah bile dah xde sape nak ikut aku mendajjal sape ag dak?
aku pun membawa hati yg lara bawa kete sorang
aku slalu cakap ngan bende
tapi kat sini aku x ckp ngan bende plak
haha
klu blh aku nak ckp ngan AlexT0

cakap pasal best friend la kan
aku x pernah rase aku ade sorang
yg betul BEST FRIEND
yg kat hometown tu sume BEST friends
memang aku syg diorng sgt2
hehe
buat mase ni, diorng je best friend aku pown
yg aku sayang2 yg aku ajak membuang masa yg aku ajak bergosip
hehe

ape aku merapu ni??
aish1
kesian pembaca sekalian haha
abaikan entri ini kalau serabut sgt kau rase

[eh2, aku nak kluar ar, cuz rum8 nak kluar gak, aku x mau pegi drill kawad kebakaran sorng2
btw, hari ni aku ngan rum8 aku pakai tudung same weee~!!!
aku kluar ni nak ajak ke dak ar budak rambut tebal tuh??? :S]

Bubye~!

No comments:

Post a Comment