Something Interesting to Look at

in my head

Wednesday, October 27, 2010

28/10/10 latihan kawad kebakaran



blogger-emoticon.blogspot.comwei! penat !
nak turun naik plak argh argh
haha
ye, bebudak maktab tadi hilang sekejap
kerana mereka seperti bebudak sekolah yg bakal mereka ajar ade latihan kawad kebakaran
"wooo!! wooo!!! kebakaran!! kebakaran!!! tulun! tulun!! argh!!!!"
(sound effect)
yeah and tau x ,
line internet mcm kelajuan kami berjalan utk lari dari api tadi!!! hahahaha
yang mungkin akan hangus jika berjalan dlm kelajuan itu~

lepas pulang dari karok, aku tgk parking depan surau dah penuh
erm and parking kat blog a kosong gile
so, aku buat konklusi bahawa mungkin malam ini (atau pepagi buta)
merupakan masanya

nasib aku balik bilik sempat mandi and rest and on9
tup2 pukul 12 die bunyi
aku dah la bercokin je tadi
(pakai tuala je)
baru la terhegeh aku pakai seluar and tudung buat hal grrr
aku pun turun gelak2 ngan rum8 kesayangan aku nieh
serius ar cam x serius langsung

pastu kene marah ngan encik bomba
and kene naik balik
like wthook??
huhu
so,kami balik blok masing2
and turun semula

and nasib kejap je
yg lame sebab kene tegur ngan en Elias hoho

Bubye~!

No comments:

Post a Comment