Something Interesting to Look at

in my head

Thursday, October 7, 2010

08/10/10 class

best jugak class en asmadi hari ini
hari ni ade irg dtg tgk die, evaluate
selama 3 sem, hari ni hari pertama nmpk die pakai kemeja n also tie
hehe
smart hari ini
and die nmpk sgt pro hari ini
kami pun blagak pro hari ini

aku pun semngat je g top up skit kat evaluator tentang klas en madi

and of coz aku ni geram tgk pakyeh
grrr
die boleh jawab ape saje
and even volunteer

boleh plak hari ni,
aku xde ape nak di besar2kan
so, aku diam
argh...
hari ini aku tidak serlah
oh! tidak

and weekend ini pun kene perah otak tentang english studies
harap2 ade la pulangan yang aku dtp
so, revision utk ES kurang skit~
hoho

kelas en madi tadi kat dewan panas
remarkably, aku x rasa panas pun
hoho
xtau nape

k, nak sambung menunggu panggilan en madi
utk bertolak
hoho

Bubye~!

No comments:

Post a Comment