Something Interesting to Look at

in my head

Thursday, October 14, 2010

14/10/10 it's thursday~!




gmbr kat atas ni merupakan mereka yg aku spend the evening today
ok jap, meh dgr cite about today dulu
hunny xde kredit
so aku kene call die ajak die turun awal
cuz die skarang slalu lambat utk kelas pn sa'adah
kami jln2 sampai la dewan pulai A
wah~!!!
sejuk gaban la dewan hari ni
then, pn sa'adah nak tgk keje smalam
lepas die tgk sume die tinggalkan kami
kemudian kami di tinggalkan buat kerja
mase ni la paling x ley bla
aku da la culik handphone limok mcm sendiri nye hp utk dgr lagu
pastu mmg sejuk gile gaban la dewan hari ini
x pernah2 plak jadi mcm ni
sume terketar2
hunny jgn cite la
die mmg slalu terketar2 bile sejuk skit pun

then kami sambung ngan presentation utk klas pn su
aku n hunny kluar mkn jap
kelaparan
pastu masuk2 dah habis da klas
pastu ade kerja skit
pair work
pair ngan murni(anak buah hunny hoho)
kemudian lepak tepi library siapkan file en ideris
hunny teman
seperti biase mesti di kacau ileh bebudak senior RBT tuh
huh! shibuk la korang! ahhahaha

then, balik bilik, hampir pkl 12 tdo sampai 2 ptg
rum8 pun skali hehe

pkl 4 kluar plak
bersama mereka yang diatas
yana, azi n hunny
abon ikut skali, hantar die pulang bersama baju yg kitorg mandi kat sungai kat lenggong tuh
thanks, abon!
g amik duit n beli barangan keperluan
and aku x de langsung plan nk g makan
tup2 g mkn lak
mkn kat kedai MU
tgh terpinga2 cari tempat dduk skali hunny kate, "eh, rum8 u"
aku pun mcm huh???
rupenye rum8 aku kluar bersama yana(classmate die n org slalu menyibuk kat C409 ahhaa) dan juga kak ain(same umur ngan aku jer hehe)
aku mkn chicken chop hari ni
cam mkn besar jer
bajet banyak duit haha
xper ar bukan nasi pun hahaha
then kami pun balik

balik aku terus berfb jap and my dad kate LaDo dah mati
RIP for u Lado
love u sooo much!
the above photo was LaDo after the accident
his name was Ko La Do

Bubye~!

No comments:

Post a Comment