Something Interesting to Look at

in my head

Tuesday, November 30, 2010

Tag Questions 4 (dicuri dari blog enge)


1.Apa benda paling penting dalam hidup korang ?
happiness, need happiness


2.Benda terakhir korang beli guna duit sendiri ?
mknn, KFC, blanje Pak Yeah n Jamal


3.Dimana tempat korang nak melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti ?
garden or beach wedding, it will be cool tema? xtau ag

4.Adakah korang sedang bercinta sekarang ?
ye~ takut bertepuk sebelah kaki je~


5.Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang ?
lama mcm die gak


6.Dimana korang selalu jumpa kekasih korang ?
entah, class k0t~


7.novel/buku/majalah terakhir korang beli ?
Galaxie, with Daniel Radcliffe on the cover


8.Apakah nama penuh korang ?
Nurul Liyana


9.Antara mak dengan ayah korang, yang mana korang lagi mesra ?
mummyT0

10.Namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup ?
xde la plak


11.Adakah korang basuh baju sendiri ?
kawan aku basuhkan, nama die Mesin Basuh Panasonic


12.Di mana tempat yang korang betul2 nak pergi ?
Korea


13.Pilih salah satu , peluk atau cium ?
peluk


14.Beritahu 3 perkara tentang orang yang tag korang ?
x ditag pun, tapi curik dari enge, hehe die sgt comel dan kadang2 lenge~ ^^

15. 5 benda korang sayang sangat dalam hidup korang ?
benda?
kalau benda, semua benda yg aku punya


16. 5 lagu korang suka dan selalu dengar ?
Are You A Good Girl-TVXQ
Sorry Sorry(Rearrange)-Super Junior
Lucifer-ShinEE
Shake It-Metro Station
Pain-Three Days Grace


17.Bila tarikh lahir korang dan korang sambut besday kat mana tahun lepas ?
6 March 1991, x sambut, tapi pergi habiskan duit gaji kat Mid Valley bersama cuzzin tersyg, Amoi Gendut yg x blh bercakp mase tu~ hehehehe


18. 7 orang blogger korang nak tag ?
Amoi Gendut
Mayam
Fana
Fatin Razali
and Followers


19.Cerita sikit pasal blogger pertama korang tag ?
cousin tersyg, yg advance dari aku dlm dunia blogging, syg die, dan dah lame x jumpe
dulu kitorg same hair cut tau, sampai la tingkatan brape ntah, die simpan rmbut die sampai skarang
umur die 21 tahun br ley ptg k0t~
hehe


blogger-emoticon.blogspot.comNORAGO, SARANG HAE
Bubye~!

1/12/10 I have Skype



blogger-emoticon.blogspot.comsalam~
hey, as i was laying around last night(technically early morning)
i decided to have my own Skype, AGAIN

yeah, i have been using Skype way before all my friends do
it was when i was in secondary school, since form 1
so, i have been chatting with friends all over the world and also my uncle in Miyazaki
and learn Japanese from him
but, after my family's computer crash, we didn't install it back

and now, all my friends have Skype
so, i took the initiative to have one
so, here, i have
my Skype name is : yent0.nlyann (0 - is the nmber zero)
my e-mail : metamorphosis_nl@yahoo.co.uk

i can't remember my old account huhu
blogger-emoticon.blogspot.com

talking about Skype, once there's this one guy from UAE, chatted with me
he's kindda over 30 y/0
he called me Madu Liyana
he had stayed in Malaysia, so he kindda know Malay language
haha
hilarious, if ask me

well, add me on Skype, so we could chat and have a good timeblogger-emoticon.blogspot.com



blogger-emoticon.blogspot.comNORAGO, SARANG HAE
Bubye~!

1/12/10 Tukar Lagu Blog Lagi

blogger-emoticon.blogspot.comtukar lagu ni~


Bubye~!

1/12/10 Tukar Lagu Blog



blogger-emoticon.blogspot.comya, saya sudah menukar lagu
hehe

ok, mase nak start buat post ni baru prasan dah masuk bulan 12
dan elaun masuk dan lagi sebulan masuk sem baru (wtfish~ huhu)

actually i cant sleep
semua tentang ke tidak puasan hatiku ini
pasal COW, ish die asyik muncul je around him, tau la xde pape, just go jage urs, jgn sibuk kat org lain punye,

bosan
FB ade org yg nak berinteraksi
tapi daku x mahu mereka , daku mahu die
akan tetapi die dah tidur
erm, layan je la skit2 mereka yg nak berinteraksi tuh



ye lah, What Am I Playing At??? Who Am I? i'm just A SOMEBODY to-whatever-you-wanna-do
so, i just have to play by the rules
no more my rules

no more touching2 , emo2
it's hard you know
being a girl and a Pisces at the same time
too fragile after some time
before was hard as rock
now, have to be hard again
HARDCORE I tell ya~blogger-emoticon.blogspot.com


p/s: IT'S DANGEROUS TO MENGADU(complaint) TO THE OPPOSITE SEX
trust me, it is

Bubye~!blogger-emoticon.blogspot.com

Monday, November 29, 2010

30/11/10 Tulang Lagi

yeah~
disebabkan tulang 'gajah' tersebut telah di bawa lari ke bawah meja oleh Che Tu
tulang tu telah diberi ke kucing2 ku
dah xde anjing kan~
kucing la yg dok lapah tulang tuh!
gmbr kat atas tu kucingku yg bernama Donden

kat bwah ni video die
enjoy~!



video video
gmbr ni gmbr adik aku plak dok lapah tulang kecik skit
haha


blogger-emoticon.blogspot.comNORAGO, SARANG HAE
Bubye~!

30/11/10 Kacang Ular

yup, nama sayur kat atas dlm gmbr ni adalah kacang ular
maaf la, aku x pernah dgr pun kacang ular pun
tgh golek2 kat Econsave smalam tetibe nmpk kacang ular nih
kacang ni macam kacang panjang
tapi die kedut2 skit~
kat SINI ade skit tentang kacang ular
kalau x silap kacang ular ni blh masak ape2 je kot kat wesite yg aku link tu ade die buat sup kacang ular
dgr cam sedap heheblogger-emoticon.blogspot.com


so, hari ni mummy buat kacang ular gorang ngan telur
urgh! cam sedap
k, nak g melantak~


blogger-emoticon.blogspot.comNORAGO, SARANG HAE
Bubye~!

30/11/10 The House Bunny


yesterday, the movie was on HBO
i managed to watch the end of it
and today i watch it from the start
why do i blog about it?
why not blog on my other blog?

well, it's just that this movie had help me
when my hunny ask for me to be his,
i couldn't sleep
so, i watched this movie and another movie
it's just that
it brings back memories


hey, you, i miss you and i will wait for youblogger-emoticon.blogspot.com


blogger-emoticon.blogspot.comNORAGO, SARANG HAE
Bubye~!

29-30/11/10 Che Tu bau sup!!


on monday, xde ape yg spesel
just that i went to Econsave buy some kitchen things
and gmbr kat atas tu ikan merah tu ade org sumbat cili padi
hahah
jahat tul

pastu mummyto buat mee sup
dgn daging korban jiran depan bagi
but correction, SUP TULANG

tgk la tulang tu besar mane
hahaha
bear gajah!
esoknye aku bgn pagi, g minum air
tup2, tulang tu kat bawah dah~
hahaha

lepas mandi, nmpk Che Tu tgh tdo
so, aku cium la Che Tu cam biasa
hurm~~ bau lain mcm
CHE TU BAU SUP!!
hehe
rupenye Che Tu yg curi tulang tuh~
haha


blogger-emoticon.blogspot.comNORAGO, SARANG HAE
Bubye~!

To That Special Someone, You Know Who You Are



Stickwitu lyrics
Songwriters: Golde, Franne; Livingston, Kasia; Palmer, Robert Donald;

I don't want to go another day
So I'm telling you exactly what is on my mind
Seems like everybody is breaking up
And throwing their love away
But I know I got a good thing right here
That's why I say, hey

Nobody gonna love me better
I'mma stickwitu forever
Nobody gonna take me higher
I'mma stickwitu

You know how to appreciate me
I'mma stickwitu, my baby
Nobody ever made me feel this way
I'mma stickwitu

I don't want to go another day
So I'm telling you exactly what is on my mind
See the way we ride in our private lives
Ain't nobody getting in between

I want you to know that you're the only one for me
And I say

Nobody gonna love me better
I'mma stickwitu forever
Nobody gonna take me higher
I'mma stickwitu

You know how to appreciate me
I'mma stickwitu, my baby
Nobody ever made me feel this way
I'mma stickwitu

And now
Ain't nothing else I could need
And now
I'm singing 'cause you're so, so into me

I got you
We'll be making love endlessly
I'm with you
Baby, you're with me

So don't you worry about
People hanging around
They ain't bringing us down

I know you and you know me
And that's all that counts

So don't you worry about
People hanging around
They ain't bringing us down

I know you and you know me
And that's, that's why I say, hey

Nobody gonna love me better
I'mma stickwitu forever
Nobody gonna take me higher
I'mma stickwitu

You know how to appreciate me
I'mma stickwitu, my baby
Nobody ever made me feel this way
I'mma stickwitu

Nobody gonna love me better
I'mma stickwitu forever
Nobody gonna take me higher
I'mma stickwitu

You know how to appreciate me
I'mma stickwitu, my baby
Nobody ever made me feel this way
I'mma stickwitu

blogger-emoticon.blogspot.comNORAGO, SARANG HAE, special someone
Bubye,~!

Red Hair


Park Bom of 2NE1


again, Park Bom of 2NE1

Rihanna's red hair

cool red hair and cool hairstyle!! :D

Hayley Williams of Paramore

Hayley again

a Facebook friend, Elle Xore

G-Dragon of Big Bang

GD's (G-Dragon) not-so-red hair

DAMN! I WANT RED HAIR!
like a bright red hair
as i was thinking about red hairs
there a lot of people who dyed their hair bright red!
i am so effing jealous!!
a fellow Facebook friend had dyed his hair red too
and i'm jealous

but don't worry
i won't colour my precious hair
cause the condition where i am studying now
i can't help with 'jahat mulut' nnt
sbb my tudung on of je kat campus
so, better not to colour
and fyi,i never did colour my hair
:)

liking2 bright red hairs~!! ^^

mase dulu2, teringin rmbt cam ni blogger-emoticon.blogspot.com


blogger-emoticon.blogspot.comNORAGO, SARANG HAE
Bubye~!

photos: Google & Facebook

Saturday, November 27, 2010

Bila Raya Jadi Moden~ :D


pakai topi ngan baju melayu??
siap ade kain pelikat lagi~ :)

SuicideALLY, slalu gmbr die hardcore and modern
bile dgn baju kurung nmpk sgt lawa

hair style yg sgt lawa
and jarang di pair up kan dgn baju kurung!
cool!

hairstyle si anna(in green) sgt cool bile pair ngan baju kebaye jarang
and a touch of her own style dgn rantai die tu~

ni lagi bagus
rmbut cam perempuan habis pair up ngan baju melayu
(mcm rmbt lame aku)

yg ini cantik!
rmbt dan kasut yg cool pair up ngan baju melayu!

rmbt die lawa, x tradisional~

sgt cool kan??!!! ^^

andi, never fails in her style even during the tradisional hari raya

rmbt dan kasut?? hehe
sgt lawa rmbt fawa! suka!
hari raya with edge in style~

style style~~ ^^
woah! gempak style mereka!

yg kiri ni, afiq, siap ngan wig lagi di hari raya~

mak aih~ rmbt~ panjg woh

cool

kecik2 rmbt pun dah kaler! woot! woot!

anna dgn rmbt die yg cool! dgn baju kurung chumel nya~
edge in style

comel

yg ni cantik
ok gak yg ni

maaf, post ni dah berbulan delay
haha
patutnye post lepas raya puasa dulu
skarang baju kurung, baju melayu, baju kebaya boleh di jazz up so nmpk lawa and lain dari yg lain
SUKE GILE AKU TGK SEMUA
saje nak share
can't help it hehe

blogger-emoticon.blogspot.comNORAGO, SARANG HAE
Bubye~!