Something Interesting to Look at

in my head

Sunday, October 10, 2010

09/10/10 young driver


Today as plan we are going to en asmadi’s house in lenggong.

So, it was supposed to be 5 pm then opted to 6.30 pm

Yeah, damn late right

Ok, so, from kangar to gurun me, and kamal convoy together

We meet up with en asmadi there and off to lenggong

Ok the road was the one me and my family took when we were going to Gua Musang and Kota Bahru last year through Grik

Ye, jalan naik bukit cam haram

tersedaK-sedak alexto naik

rupenye lupe tukar gear haha

memang x prasan pun dah naik bukit

mase tu pkl 9++ ok!!!!

Dah malam and gelap

And aku x suke drive dlm gelap,cam haram

Dengan krete kamal jadi sweeper dgn lampu sebelah tinggi mcm die

Pening2 gak la aku ~

Huuu~~~

Then, bile nak dekat sampai lenggong, mate aku dah pinar2 da

Aku pun minta tlg abgto bawak

Die bwk la sampai umah en asmadi

Sampai, mak en asmadi jemput kitorg ngan ramah mesra

And tempat ni sejuk gile

Pastu nak tdo ingatkan la nak txt si pak yeah jap, maklumla all the way aku drive mane nak txt die

Blh plak die tuka bateri ngan abgto , pastu x reti amik initiative nak txt aku, cam haram..... lagi~

Alih2, aku txt skit abgto and kamal

(hambik hengkau!)

Sampai? 1++ pagi kot

Bayangkan, meter x naik sampai dekat 300 km pun, minyak pun setengah tangki je

Tapi naik 7 jam baru nak sampai

Umah aku, 300++ km dekat 400 km , minyak full tank, nak habis

Aku amik 4 jam

So, mane lagi jauh or dekat??

Haha

Li pikir la sendiri, Assalammualaikum~!!

Bubye~!

No comments:

Post a Comment