Something Interesting to Look at

in my head

Thursday, October 21, 2010

if i were a boy


alangkah bahagianya jika aku seorang lelaki
apa pun boleh buat
kan?
boleh kluar sampai lewat malam
orang x ckp ape pun
boleh bergembira lebih dari perempuan
blh buat mcm2
org sekeliling pun x bising
blh dress up mcm mane pun
xde la masalh pompuan
mcm moody je
(mcm skarang ni la)
tdo lame pun org x ckap bnyk
org ckp:lelaki, biasa la, mlm tdo lewat~
kalau aku lelaki, mesti aku jadi lelaki yg romantik x??
hehe
buat mcm utk girlfriend
bertuah gf tuh
kalau jadi bini lagi bertuah
aku akan buat apa saja utk bercommunicate ngan die
kalau blh x nak die rase kesunyian
kalau blh, setiap minit pun nak txt die
mesti die happy
kalau aku ni anak lelaki,
aku mesti akan tlg parents and family aku mcm2 selagi terdaya la aku
kalau aku seorang lelaki,
aku nak jadi lelaki yg sopan
yg mak ngan bapak mertua suka
agaga
aku akan rajin2 kn diri ni tanye khabar mereka
hehe
tapi, apakan daya
aku seorng perempuan
yang hatinya lembut
dan mudah touching(tersentuh)
dan senang jadi moody
yg tetibe menangis
yg simpan dalam
"tahan lame2 nanti ade batu karang; well, i guess all of us suffer from batu karang"Kami, Episode 3
perempuan yang akan menjadi wanita dan mengikut suami meninggalkan ibu bapa serta keluarga
dan membina keluarganya sendiri bersama suami itu
perempuan yg sentiasa perlu tempat bergantung
tapi aku x sanggup
aku x mahu bergantung kpd sesiapa
kerna org x tahan ngan aku
aku x sanggup beban kan org
lelaki sebenarnye lebih berat tugasnya
huh!
dia lah ketua keluarga
dan ketua agama dalam keluarganya
dialah yg akan menanggung segalanya
makan minum pakai dosa pun
hoho
aku bersyukur yang aku ni dilahirkan sebagai seorang perempuan.
:)

YenT0

No comments:

Post a Comment