Something Interesting to Look at

in my head

Friday, October 29, 2010

29/10/10 makan ape ya?

hari ini aku x mkn
hehe
betul weh~
ok, la skarang baru mkn iaitu pukul 7 mlm

pagi x mkn, cuz xde makanan kat bilik
kemudian tgh hari
dah turun g cafe dah
tapi x selera plak
bukan x selera tapi x de yg memikat di hati
dan muke2 abe2 senior yg mcm nak telan aku sebab nmpk aku ngan pak yeah pun membuatkan aku rase nak muntah je atas makanan die mengurangkan perasaan nak mkn tuh
last2 pak yeah je mkn
ye lah, last skali die mkn pagi smalam kot
aku x pe lah
malam tadi naik senak aku kene sumbat~
hohoho

jadi aku amik keputusan utk kluar
erm, kluar sorang(lagi skali)
dah tu mcm la pak yeah nak ikut aku kluar kot dak
hoho
so, aku kluar
dlm kepala hotak dah bayang2 zinger burger x pun snack box b
hehe
then aku teringat bekalan mknn berat skit dah habis
so, aku g aneka
beli bihun instant and biskut coklat Teddy

balik bilik aku mkn biskut tu je
and aku tertidur
sedar2 dah pukul 18.36
aik aku tdo x mkn pun
bgn pun cuz mak aku call
biase la die mmg call tiap2 hari skarang

bgn, perut cam nak jerit2 minta diisi
aku bgn buat maggi
mule2 ingat nak buat bihun
cuz aku baru terbaca yg wax kat maggi diambil tiga hari utk digest die
so, selok2 nya jgn mkn maggi dalam masa 3 hari
tapi aku mkn gak hari ni
huhu

dah 5 hari aku simpan niat aku utk mkn lepak ngan pak yeah huhu
bila boleh?

Bubye~!

photo: Google

No comments:

Post a Comment