Something Interesting to Look at

in my head

Saturday, October 23, 2010

Nur Hayati Amzar


Ni partner in crime aku
panggil die Yati
die juge merupakan org kampung aku
die mamak
(ha, amik ko, straight forward haha)
sayang die sgt

die ni, setahun lebih lepak lepas SPM
pastu baru die pegi SEGi Penang amik nursing
so skarang aku panggil die nurse yati
and die panggil teacher yen
mase dolu2 lepas spm and mase aku balik hometown
bile aku bosan habis, aku culik budak ni la g jenjalan or bawa balik umah bawa g sembang ngan mak aku skali

die ni aku knal mase darjah 4
die baru pindah balik manjung dari Brunei
tup tup rupanye die org kampung aku jerk
ahaha
kalau nak crita keje dajal2 dulu memang banyk ar
hehe
mase form 5 aku librarian n die ni monitor klas aku, klas 4 Sc II
same 2 x g klas dulu
sembang2 conteng atas kertas utk cover dari di tangkap
and mkn gule or mkn roti terus dalam klas hahaha

siyes, macam2 crita aku ngan die and geng2 dulu
rindu seh zaman2 tuh
hehe
love ya nurse yati!

Bubye~!

No comments:

Post a Comment