Something Interesting to Look at

in my head

Friday, October 22, 2010

Mohd Zakiran Ali


This is my KK for this sem
A.K.A madu aku
(gila apa madu?? madu la wei! bini lagi satu laki aku ada paham??laki? pekejadah nye?? xtau lader)

die setahun lagi tue dari aku
same umur ar ngan abgT0,
masalahnye die ni cam lembu aku je
lembu??
eh2 x2, kawan2 aku lar
haiz
sejak die jadi KK la ni la kan
die da berubah dah
hahah
rasa lucu plak...
Ktaorg panggil die Kirey je
Kirey ade mp3 Sony~~
wee~~~
(perlukah?? haha)

kitaorg ade junior mcm muke dia tau!
hehe
die ni dari Besut, Terengganu
(betul ke a?? xtau aku)
kalau hal2 hendak membatalkan klas suruh la die
laju saja!
disebabkan nama die ni unik sgt,
kadang2 kami slalu ubah nama die
Jakiran pun ade... sedap kan??
haha

erm, die ni memang seorng yg lucu la
rase nak gelak je
dengan ketiadaan dagu nye
kah kah kah
(jgn marah ha wahai madu ku~)

about the photo above,
erm sorry xde gmbr die yg menarik perhatian aku
so, aku persembahkan gmbr kawan aku sekor, eh, sorang ni yg ini lah~
ada hensem??(x nmpk la, separuh muke die tutup dow)

Bubye~!

No comments:

Post a Comment