Something Interesting to Look at

in my head

Thursday, October 21, 2010

Kamal Ayudin Kamarudin


This is my friend
we usually call him Kamal
die ni adik beradik sume name kamal k0t~
hoho
die juga merupakan class mate aku

actually, post ni dah tertunggak 3 sem dah
sorry ek, saudara kamal
aku x de idea nak sambung dulu

ok, die la antara org pertama yg aku cam mase daftar masuk ipg ni dulu
mase first time duduk depan en zul tu, aku jumpe en zul ngan die lar
aku rase budak ni pelik betul mase first time jumpe hehe
mase perjumpaan pertama antara kelas
aku ngan die dilantik sebagai KK n PKK TESL B
dah la mse tu mentor xde huhu
mase first sem memang selalu la keluar ngan die dan juge pak yeah ler dan lain2
heheh
dgn mamat ni jugalah kami hampir eksiden
hehe
blh plak die masuk terbalik jalan~
nasib tgh malam x de org
disebabkan die jugalah kami first time g Penang
hoho
kitorg pun selalu la tlg menolong antara satu sama lain
(hari ni pun aku tlg ko kan2?? kah kah kah)
aku observe, die ni org yang caring hehe

Kamal, best ar kawan ngan kau
haha
mesti ko rase pelik aku tulis cam ni kan2??
hahaha

beliau ni slalu dikatakan hitam, negro, nepal, india dan sebagainya
huhu
tapi mak aku kate, "x de la hitam sgt kamal tu, ape yg korang jahat sgt nieh??"
hahah aku just jawab "err err :P "

abou the photo above, erm die yg suh letak gmbr ni mase aku nak post pasal die tahun lepas agagaga

die ni roommate abgt0 aku
die ni la tuan WJA 1550 tuh
die ni lah yang paling tinggi dalam 56 org bebudak TESL sem 3
(kawi same tinggi ngan die je)



Bubye~!

1 comment: