Something Interesting to Look at

in my head

Tuesday, October 26, 2010

27/10/10 mana pilihan kamu

hehe
mana pilihan kamu?
keluarga?
rakan?

mungkin ada yg mahu keluarga
sebab keluarga yg menyarakan diri dari dulu
ada pula akan pilih rakan
sebab tanpa rakan,
die x de la geng bile keluar dari rumah
hehe

keluarga dan rakan
bestnye kedua2
aku?
aku pilih keluarga
hoho
sebab aku ni jenis ikut cakap mak ayah hoho
betulla weh, awat x mau percaya??
gigit kang!
haha

teman lelaki/ perempuan
bf gf la~
erm yang ni plak ye
kalau aku aku pilih bf
cuz insya-Allah kite akan hidup ngan die
yelah
antara ibu anak, ayah anak, adik beradik, saudara mara, rakan
spouse kite la yg paling utama
dah tue2 mak ngan ayah x tentu ade ag
and adik beradik mesti ade spouse masing2 and akan hidup ngan keluarga mereka
anak2 plak same je dah besar kawen la mereka and tinggallah kite ni
eh2.. silap mereka yg berpasangan

tapi dlm hidup ni perlu bertolak ansur
(iye, pak yeah ye, tolak ansur)
so, baru la best hidup
hati pun tenang x de yg bermasam ngan kita

apakan daya,
aku manusia, aku punya perangai x indah pun
so, aku harap kau maafkan aku for being mcm pain in the ass lar
hoho

hurm.. mungkin sekian sahaja nukilan aku pada entri ini
salam.
(maaf, aku sedang merapu)
Bubye~!

No comments:

Post a Comment