Something Interesting to Look at

in my head

Friday, October 29, 2010

29/10/10 perihal hari ini


aku bangun pagi x pagi la
rum8 dah hilang utk ke pasar
beli ayam
malam ni die ade jamuan akhir tahun
beliau la project manager
bapak busy die dow hari ini
aku pun jarang2 jumpe die harini
blh plak die mkn lambat dah gastric plak
hoho
tgh hari jumpe die kejap
petang nmpk die dlm samar ketiduran
and magrib baru jumpe die
straight 12 jam die bergerak dah
tadi siap2 die da g dah jamuan die
katanya banyak nak crita kat aku
hehe
ok, emy, good luck emy on ur event!

aku plak hari ni
pagi go2 hantar msg nak biodata hard copy utk file Dr. Chow
so, aku pun buat yg baru cuz soft copy lame mane ntah
aku print and g blok a hantar kat die
cuz nak bg kat ika, tp ika da bergerak ke blok a
dah tu sembang skit ngan go2 tentang clasmate kami
then aku bergerak pulang and sambung study

tgh2 study lapar plak and pak yeah kate die da balik
aku pun turun g cafe ngan die
blh plak xde makanan yg menarik diri ini
aku pun kluar
sorang2 huhu
pulang dah konyeh biskut Teddy tuh
ngantok lak
and aku tdur sampai 18.36
and mak aku call balik, lepas call pertama telah mengejutkan aku dari tidur
and now buat blog
and kesakitan perut urgh~~!!!
x ley jln sgt noh!

Bubye~!!

1 comment:

  1. Sayang mummy...buat revision je..kalau ngantuk tidur k..anyway ganbateh! If there's a will there's a way..:)

    ReplyDelete