Something Interesting to Look at

in my head

Friday, January 7, 2011

8/1/11 tgh buat ape??


sawadikap~!
sumpah bosan!
aku tgh buat pe?
tgh dgr radio, first time dgr radio dgn volume yg minumum
sambil2 bace blog sorang budak yg bermasalah
sbbkan blog die aku telah terbawa2 utk post bende nieh
serius x de kene mengene

tadi dah basuh kain, (gune machine la bai~)
x amik ag, tapi rasenye dah habis da tu,
ingat pukul 12 nk makan
mcm biase instant mee, Penang Har Mee
pastu nak mkn sambil tgk Supernatural season 6 yg Beliau baru bagi smalam
err, tapi rase mcm nak jemur kain dulu
senang skit
blh mkn lmbt skit

tadi msg ngan mummyto, die kate AlexT0 tunggu bf die balik,
nak tukar kasut
hurm, buat la ape2
ape2 pun alhamdullilah, Cik Kiah sihat skarang
beliau baru bgn
baru la msg2 skarang
kalau tidak hiduo bosan je

ha! sejak aku pulang ni, ramai betul yg dah ade mp3
masing2 baru sedar betapa pentingnye lagu2@muzik2 dalam hidup masing2 kotblogger-emoticon.blogspot.com

eh, tau x ade Kpop festival kat KL
tapi 13 jan la pulak
harem, nak senyap2 pegi pun x ley, duit x de weh
huh!
melepas lah peluang yg susah dpt ni

e'eh, pesal aku menguap x habis nieh??
hehe
eh, bestnye klu dapt kluar jenjalan hari ni
rum8 x de ni, die g Jitra ngan kengkawan die
slamat berjalan ye, rum8~!blogger-emoticon.blogspot.com

pasal smalam, nnt aku buat post lain eh
doakan aku, semua akan berjalan ngan lancar ye


blogger-emoticon.blogspot.comaku still sakit hati sebenarnye
Bubye~!

No comments:

Post a Comment