Something Interesting to Look at

in my head

Sunday, January 16, 2011

17/01/11 Busy Monday


sawadikap~!
walaupun x de perhimpunan. akan tetapi, hari ni merupakan hari yg paling sibuk!
adoi!
serius penat hari ni
jadual xde la pack mne, cume dari pkl 8 pg ke 3.30 ptg je pun
tp aku bz.

lepas klas2 yg blur2 dan memenatkan tu
aku blk bilik then pkl 5 ade meeting Leo Club plak
bapak lame la, sampai 7.15 k0t~!
sampai lampu terpadam la dlm dewan pulai A tu
ade ke patut Kai Fong teruskan jugak dlm gelap2 tu pun
adoi!

yg bestnye pkl 8.15 ade meeting BIG pulak
aku bley plak jadi Biro Buku Program
(LAGI SKALI OK~~~)
muke aku ade mcm muke buku program ke????
adoi, geok cher, yana, shandra n kiki menjadi anak2 buah aku
Beliau jadi biro Siaraya
meeting ni berlarutan sampai pkl 11

aku blk bilik, mkn skit mee goreng yg rum8 tersyg belikan
pastu gosok baju
niat dihati nak buat ISL, last2 akux tahan aku tdo jugak
tapi x cukup lagi~~~
huhuhu
Adoi~!

Bubye~!
p/s: hari ni jadi PKK sementara, baby abon chakit perut, die g hospital bersama enge :(

No comments:

Post a Comment