Something Interesting to Look at

in my head

Friday, January 7, 2011

8/1/11 rindu pada makanan


sawadikap~!
akhirnya, perasaan rindu terhadap cucuk2@bakar2 di Kuala Perlis terlepas jua
pkl 5.30 tadi g mkn kat situ
dengan Cik Kiah tadi bersama Beliau, Ika serta kak Yin
sedapnye terasa hehe
then bawa pulang due chicken wing
yg aku habiskan lepas aku lipat kain sambil tgk Dean Winchester yg sgt hensem

lepas mkn cucuk2 tu, aku harak sume g c-mart
rindu(?)~~
xdela, beli keperluan sikit
biskut n ribena serta double sided tape utk lekat balik name kat pintu
geram betul aku, sape ntah suh cabut

ckp pasal tu, segala dokumen dalam file aku pelajar hilang
kecuali borang biru tu
wthook???
sialan, kau ingat senang naj cari sume menatang tu balik??
susah kot
haram
HEP lah yg simapan k0t, natang tu, sampai semua hilang
dah tau jadi mcm ni baik IPG buat file baru je
file yg konpem x ley jatuh ape pun
bodoh
kire n tehi lagi kesian, terus kosong file diorg
gila, semua nak kene fotostat balik????
B*** tul
blogger-emoticon.blogspot.comrum8, hope everything will be just fine
Bubye~!

p/s: maaf, setelah diedit kembali, banyak plak kate mencarut hhuhu
blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment