Something Interesting to Look at

in my head

Sunday, January 23, 2011

24/01/11 Masalah+risau+sedih+busy

sawadikap~!
hari ni mmg mengging bagi aku
adoi adoi~
hari di start dgn klas pn su, n menggongnye (1) aku xde pair utk kerja die bg adoi
supposed to be lagi sorang la kan yg xde pair
tapi aku x dpt detect sape~
so, sape2 yg xde pair, tlg cari aku skarang~

then aku balik bilik, mkn n lepak
klas BM then rehat 1 jam 30 mnit
ak da rase da aku ni dah demam da nih~~
flu da start meluncur keluar~
so, last2 aku x g klas gerko tuh~
aku duk kat bilik, telan ubat n tdo
cuz mlm ade rehersal dow~

so, bgn tdo, abon kate abg cari aku ASAP
hp kan mati kan~
so, aku g bilik ika pinjam hp, last2 die bg aku pinjam second hp die
WOW! THANKS FOR THE HP YEA, IKA, love ya!!!
so, bermula hidup busy aku
msg sane msg sini, call sane call sini, smpai rm1 je kdit aku
dahla mase tu aku kluar hoho
dah mcm business women berjaya~!
haha tapi actually, gila sakit badan2 n kepala aku nih

so, malam nye ade rehersal
berterabur la weh
and event tu esok, mlm
dgn tetibenye telah diAWALKAN gila
aku pn tau dari abg
huhu

harap2 sume berjalan lancar
Amin~!

Bubye~!
p/s: ingat senang jadi cikgu?? baca SINI la weh, blog seorng guru baru

No comments:

Post a Comment