Something Interesting to Look at

in my head

Wednesday, January 26, 2011

27/01/11 unplanned trip

sawadikap~!
lagi unplanned trip yg x dijangka
pabila ada pitih ni, baru la semangat nak shopping
so, aku telah bershopping barang2 keperluan smalam

kelas smalam merupakan 2 jam(+++, sebab puan haizan akan menyampaikan ilmu die tanpa mengira waktu, tapi mengira apa yg dia sampaikan)
kemudian dindin buat meeting BIG yg aku sendiri x buat ape2 ag
plan nak bt lepas cuti ni~

belah petangnye , nak hilangkan bosan, mirah nak hantar printer and cari selipar baru
last2 kami bersama ika, lancar ke Jitra
best skit ade PC Fair yg chumel~aku pun beli la cooler pad, kesian AndyT0, punggung die asyik panas je~ hoho
then beg lappy baru, yg sesuai bawa ke sekolah, yelah malas kot nak bawa beg galas g skola, dgn handbag lag~ haih~

pastu aku buat gila beli t-shirt ngan jam bling2
tshirt ade kat bahu aku dlm gmbr atas ni, die tulis kat situ "Crooz" jenama yg Beliau batakkan ngan aku~
haha
lepas tu tgh nak rehat2, due budak cine dtg bilik aku, ajak aku nyanyi gong xi fa chai n bg oren
hehe
sape lagi bukan Geok Cher and Karmen
semua TESLian la die bg
terer betul~~ ehehehe

pastu baru nak buat status baru kat FB, skali ade spot check da~~
nasib semua da simpan, bapak lintang pukang aku ngan rum8 grab sweater and tudung and terjun ke bwah(trun tangga la weh, x kan tejun betul k0t~)
alhamdullilah brg kami selamat hehe
cuak jugak tadi
tapi last2 spot check ni jd lawak hhaha

Bubye~!
p/s: aku balik esok, Sabtu baru sampai umah~
hoho
p/s: kalau binatang ade FB, mcm ni la status diorng , CLICK

No comments:

Post a Comment