Something Interesting to Look at

in my head

Tuesday, January 4, 2011

5/1/11 pasar malam di hari rabu


sawadikap~!
syok gila hari ni
gap yg sgt panjang telah aku gunakan utk tidur
agak 3 jam lebih ar bangun tdur bangun tdur
hasilnye aku sgt segar hehe
Alhamdullliah

petang tadi g hantar syahid and azie g swimming
later aku, ida n ika g pasar plak
aku beli kropok lekor, murtabak daging and karipap hehe
blh plak mase g pasar jumpe ET
haram tul!
adoi
and aku baru tau!!! ak baru tau!!
die tinggi aku je hahahaha

balik bilik terus mandi and makan
makan2 full plak, kropok x hbs ag
karipap tinggal 3
adoi, cam mane nak hbs ni hehe

haih, tadi bagi Cik Kiah mkn gak
terima kasik kepda ika blanja Cik Kiah mkn
haih, besar btl Cik Kiah ye??
nak bergerak dlm Kangar ni tersipu-sipu je hehe
actually tgh tgk cite Buzzer Beat ni
tgh2 tgk blh plak perkataan Toyota muncul kat skrin hehe



blogger-emoticon.blogspot.comweekend ni nak serang bakar2@cucuk2!! heheblogger-emoticon.blogspot.comkenyang la mkn~~
Bubye~!

No comments:

Post a Comment