Something Interesting to Look at

in my head

Sunday, January 16, 2011

15/01/11 Tesco Manjung

sawadikap~!
hari ni sy x buat ape2
tapi sy perlu amik adik sy dari band practice kat skola
then mummy ajak g tesco
(actually die da ajak sebelum balik lagi hehe)
tgk headphone!!

masuk tesco, terasa berada di alam lain
ok sgt sarcastic~ haha xdela, terasa mcm bukan berada di Sitiawan hehe
taniah Sitiawan anda sedang membesar
dgr cite nak buat bende gempak sebelah tesco kan??
ade mall kecik2, pawagam n boling eh?? sgt da bomb!
then opposite tesco insya-Allah ade jusco
oh, sudah besar hometown adikku hehe



berbalik kepada crita tesco
kiotrg jenjalan dulu la
tgk gak headphone~serius shit bnyk lawa2
tapi kami mkn dulu baru g beli
mkn kat foodcourt je
and kad Tesco aku, mummy aku dah amik, x pela, aku bukan slalu g tesco
nak apply kad pn, beratur sikit punye pnjang k0t~


walaupun pakyeh x de, tali die pun dpt headphone gak~
and aku dah ganti tapi jam die
haha agak2 cam dah guru besar pun jam da~
tu yg dlm gmbr tu jam die
aku pakai tdo haha
ni plak aku nye headphone, ala2 BumbleBee
okla, aku nak letak name die BumbleBee la, tapi nak shortkan-BMBee hehe cumei x??
haha

ok, lepas g tesco, g umah mak cik aku, just melawat
balik, lepak, kluar blik, pegi betulkan jam
tpi sepupu abah aku la dtg
hamik ko, satu stream sumbat 9 org
diorg dtg dari penaga
cakap utara la weh
aku x brani nak ckp utara kang jadi pelik plak
haha

malamnye aku layan crita Bones, cam biasala~

Bubye~!
photo: photos of Tesco-Xing Fu blogspot

No comments:

Post a Comment