Something Interesting to Look at

in my head

Sunday, January 16, 2011

14/01/11 hantar Cik Kiah

sawadikap~!
okey, hari ni sgt excited!
nak balik, bukan saje2 nak balik ngada rindu rumah
tapi nk hantar Cik Kiah balik
dgr ceritanye AlexT0 sudah sihat walafiat~

alangkah heaven nye, tutorial xde~
tapi aku bosan dow
nak balik pukul 2 jap ag~
tapi skarang pkl 10, nak bt pe der??

aku lepak tepi library,
teman ema pusing2 maktab2 cari rum8 die
ikut bebudak lain beli buku
tapi aku x beli, xde duit~

so, kemudian balik bilik, tidur sampai x blh tidur
pastu, 2.30 pm baru angkut barang
and enge tumpang g Kangar
(enge crita yg berlaku biarlah kite saja yg tau!! hehehe)
pastu hantar pakyeah cam biasa

pastu dari AS pkl 5
siot, aku da lambat
pecut gila babi beb!!!
130-140km/h gila, aku x pernah buat cam nih
tapi x pe, kreta best
pasang CD je,. dah nak sampai umah baru dgr radio
jln blakang pun aku hentam 110, gilo

sampai2 umah, family aku rupenye g cari aku
cuz aku x balas msg mereka
rupenye ade berselisih
so, aku pun angkut barang, panggil Che Tu, die semangat turun dari atas, jumpe aku woh!!
oh, i miss u too, Che Tu!!! hehe
pastu mandi!! fresh giler!!!
pastu terus tgk tv, tunggu mereka balik, fuh, dapur bnyk makanan!!!
hehehe Suke!!!

pastu dirog balik then mkn2
hehe

Bubye~!
p/s: jamal da pakai seluar hijau!!!

No comments:

Post a Comment