Something Interesting to Look at

in my head

Tuesday, January 25, 2011

26/01/11 semua senyum


kalau korang pandai, gambar di atas ni, ape die???

Sawadikap~!
wah2~ semua senyum pas dpt elaun~
semua excited, sume dah berlagak nak mkn sedap2, nak keluar maktab, nak lepak, nak shopping~
aku? aku hari org dpt elaun, aku golek atas katil
tadi aku x pg first class, klas en Kalai ak g plak~
kals lepas tu aku x g~
then, briefing en zul ak g balik, and then baru aku ingat, bukan ke, din2 kate ade mesyuarat pastu???
haha
tapi aku da kat bilik skarang~ sowi la din2 huhu

jap ag nak kluar jap, amik duit
insya-Allah mlm ni nak ikut gus and the gang melantak steamboat~ hoho

haaa, aku nak share something ni, sila click SINI setelah korang baca post ni~
aku kan tgh xde phone ni, cam best je aku tgk~ haha
ni kalau dpt kat adik aku ni, mau jadi kreta mainan , x jadi hp dah~
haha

ni gmbr smalam, time demam, aku dah semangat nak g klas gak k0t~
tapi Beliau berkeras x bg aku g~

Bubye~!
NAK TAU APE DIE DLM GMBR KAT ATAS TU??
itulah lambang kekayaan~~~
haha bak kata Kamal Harun~~~
p/s: weh, dpt elaun jom beli INI

No comments:

Post a Comment