Something Interesting to Look at

in my head

Tuesday, January 4, 2011

5/1/11 korang duk tanye jer hehe


semangat je aku tulis post ni
cam bodoh pun ade
cam syok sendiri lagi la de

ye, aku masih dgn beliau
cume dah kurang je
aku ngan die walaupun still ON tapi luaran nye mcm x
so, jgn persoalkannya
mcm kenpa die x ikut aku kluar
sebab semua tau yg bile aku kluar die akan kluar gak
tapi skrang xdah
aku kluar sorang je
tapi kalau korang nak tumpang gtau je
kalau aku kluar , ok la

kreta aku pun da bley sumbat sampai penuh2 pun
krete kecik kan limited space
hehe
Cik Kiah ni lain la, klu blh aku nak angkut semua
sbb mcm rugi gile kalau aku kluar sorang
nak ajak beliau pun beliau decline
haih2

yelah, siapalah aku kanblogger-emoticon.blogspot.com


blogger-emoticon.blogspot.comBubye~!

photo: Google, Skandar Keynes and his GF

No comments:

Post a Comment