Something Interesting to Look at

in my head

Friday, January 21, 2011

20/01/11 Tension2, go away

sawadikap~!
ya rakan2~ actually, hari ni aku nak keluar jap di petangnya utk beli roti sebagai dinner aku
alih2, ika ajak lepak Kola Perlis, aku pun, on aje la kan
so, petang tu, aku, ika, fatin and rum8nye, Atul bertolak ke Kola Perlis (KP, Kuala Perlis)
memang bnyk gile diorg amik!! aku pun amik 3 cucuk je
sila lihat gmbr di atas betaba bnyknye mereka punye!!
hehe
setelah beberapa ketika, bebudak TESL lelaki sampai pulak di situ~
hoho
tu yg ade makhluk yg curi akunye ayam keju ni~
bebudak TESL lelaki serta rum8 Kirey yg femes tu, kemudian pergi jeti buat photoshoot
and meh sini nak cite satu bende,
sebelum mereka sampai, kami sedang mkn2 tetibe, ika bersuara "eh, itu widi" sambil menuding jari ke aras seorg lelaki yg sedang berbasikal
aku pun pusing and berkata , "a'ah~ dari blakang mcm widi"
dan sambung mkn
alangkah terkejutnya kami, bile Beliau kate widi naik basikal hari ni
so, mmg la tadi tu widi
hehehe
semanagt ek widi! haha

Sunset (?)



bajet model?

mcm nak nyanyi lagi negara ku

ini merupakan gmbr tragedi di KP
fatin terpijak dlm selut, lantas menjadi spa kaki hehe

self-timer

sesi cuci kaki

kami dlm AlexT0~

so, kami pun balik
pastu kat pak guard bertembung plak ngan Gus, Limok, Syu, Mek La,Enge, Myra Nadwa serta Sya
mereka nak g MU, mkn, kami pun org2 yg malas duk maktab nak tag along, tapi kami balik bilik dulu then kluar balik haha
yg bestnye bebudak ni bley plak sumbat ramai2 dalam kete kancil Kiki tuh
and sya n myra nadwa naik satu kete, ngeng betul hahaha


so, itu lah hari kami
Bubye~!

photo: Fatin Liyana, Mek La

No comments:

Post a Comment