Something Interesting to Look at

in my head

Tuesday, January 18, 2011

18/01/11 thanks Baby Abon~!

sawadikap~!
owh, gmbr diatas bukan la abon n aku haha
hari ni ade perhimpunan, lepas perhimpunan terus ade klas en kalai
klas kene forward sbb die xde khamis ni
and then kelas en madi yg xde, dgn tetibe ade
so, sejam rehat, and then kelas and sejam lagi rehat
then sambung ngan klas pn haizan
tapi serius weh, hari ni setiap kelas, aku rase penat yg teramat sgt and ngantuk yg tuhan saje yg tahu
xtau nape
sampai aku rase aku x mampu buat ape2

sementara tunggu klas pn haizan tadi
aku borak2 la ngan Shoba, ternyata kami ade something in common
so tadi sembang2 la, and mengenang nasib masing2 hehe

lepas klas habis pkl 3 tu, aku culik baby abon teman aku
teman g ane?? teman g renew lesen yg bakal habis pada jumaat ini
mule2 pg la pejabat pos tu, seperti yg parents aku suggest
masuk2, jadi blur2
abon kate die da biase g JPJ
so, aku pun pg la JPJ, lagi senang la dak??
hehe
sekejap gile, so skarang dah lesen penuh da~
lesen P aku pun die da potong

lesen tu x expired lagi kan??
nape da potong?? oh! ak x tau ape2, hehehe
so, tadi balik2 terus cabut P kat AlexT0, bapak excited tul! hahaha
aku sempat gak mkn kat umah abon tadi
nak tau x, Kecik, yg aku post hari tu, alah kucing yg aku bawa masuk bilik tula,
abon dah bawa balik, so, kecok dah ade family skarang hehe (edited)
balik terus update skit blog, then solat Asar TERUS TDO!!!
hehe
sampai magrib, skarang update post ni hehe
Bubye~!

1 comment: