Something Interesting to Look at

in my head

Tuesday, January 4, 2011

5/1/11 crita Bones

sawadikap~!
seronoknye hehe
tadi baru buka FB, mummy post kat wall yg Angela and Dr Hodgins dah kawin dalam episode smalam
seruis suka
tapi kadang2 rase nak ketuk2 je si Angela tu
jiwang nak mampus
(mcm aku k0t, tapi xde la nak mampus haha)



hari ni bosan dow
klas pagi sejam then petang sejam
wthook?? adoi
sejak balik mkn aku x terjaga
bile rase nak mkn baru aku mkn
adoi, takut aku sakit je ni

spt biasa la, beliau pun ntah g mana skarang
bosan, tgh layan cite I'm Not Single, bosan punye pasal ni
Cik Kiah da pindah parking lot depan blok C, senang nak usha
hoho

smalam lepas taklimat pergi la bilik limok and gus
tgk meja yg mereka buat sendiri tu
hahah
yg kluar dari mulut aku ade la 'bodoh' dan 'pandai ' je
haha
sampai limok pun da conpius aku ckp ape haha
and terima kasih limok, buat kan aku maggi smalam hehe
sirius pedas k0t!!
haha

erm, nmpknye, aku kene go on ngan ape yg aku fikir dulu
aku just go on with MY life
you go on with yours
see you, if you had time yea
Bye~


blogger-emoticon.blogspot.comdegree programme akan buat aku gila
Bubye~!


blogger-emoticon.blogspot.comp/s: Happy Birthday Kak Yin!!! heheh blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment