Something Interesting to Look at

in my head

Wednesday, September 1, 2010

01/09/10 selipar jamban putus

sebenarnye ade lagi crita gempak dari selipar jamban ku putus
but no worries~
nmpknye balik ni nak kene banyak gak barang
sampai seliper jamban pun kene gtau

hari dimulakan dgn kesakitan perut
dah due tige hari gak ar sakit2 perut ni
haiz~
bile die sakit, sakit nk mampus
bila die elok, senang hati, girang gumbira ja~

then bagi msg kat en zul
takut x sempat g klas die awal (aku slalu g awal)
pastu pkl 7.53 am baru aku trn utk ke klas yg start at 8
well, as usual hunnyto baru nk trn
so kali ni ala2 aku trn same ngan die but die g dl
yg peliknye mase nk masuk Dewan Pulai A tu, blh plak same
walhal die jln kat depan aku jauh kot~
heh heh heh

setelah kami dieseksa dgn gembiranya oleh en zul,
aku bersama hunnyto pergi ke lib....
errr buat gapo ye??
jap2 fikir2~~
oh yeah!
scan AndyT0, buang segala keparat virus...
x tau la menjadi ke x
tapi sementara ni still die dah sihat
(siap gune untk presentation klas ag, maksudnye ok la tuh~)

kemudian klas en asmadi
argh seperti biasa, To Kill A Mockingbird,
and aku jemput die ke breaking fast bersama TESLian di Mai Cafe~
die kate ok

sedang nak bergegas ke klas pn sa'adah iaitu dewan sebelah je pun,
hunnyto bergegas ke dewan sebelumnya~
(dah la g klas tinggai aku huh!)
dgn muke penuh paniknye, die berkata-kata
"phone i hilang"
aku:huh???
kesimpulan paragraph ini, hp die hilang sampai ke saat ini~
huhu

klas pn sa'adah, briefing KKP dan movie review
mmg pandai la kan, start movie review ngan cite Death Bell
pastu kumpulan aku iaitu cite Verses of Love(Ayat2 Cinta la weh~ huhu)
mase ni la menggunakan hikmat AndyTo
and Alhamdullilah xde virus
hahahaha
(gelak dulu)
pn sa'adah tanye kenape x bgtau awal2 kat die yg LCD not functioning kat hunnyto(anak kesayangan pn sa'adah)
hunnyto jawab la hp hilang
skali beliau jawab: then you cannot use your girlfriend's phone a?
adui! terkena aku
heh heh heh

lepas kelas ni, aku, hunnyto n shoba kluar jap amik duit
pegi maxis centre x ley nk matikan plak
cuz name cousin die
haiz~ haiz~
then sementara ni xkan aku nk mati kutu je kot!!!
grrr!
then pulang ke IPG kesayangan(TEEEETTTTTTTT)
tunggu pkl 6 utk majlis khatam al-quran dan berbuke beramai2

tgh tunggu dok golek2 tu
tetibe Anith msg aku
katanya ade emergency case
die kene balik hari gak
die minta tlg hantarkan ke station bus
yeah, duit xde
(cuz die x amik ag)
so, die perlukan hikmat AlexT0(interpretation sendiri)
jadi aku yg sebenarnye dah siap nk g majlis tu, siap nk hantar die
ngan baju kurung beb!
errr errr sy jarang buat salah~ si, ni first time kluar main angguk je kat guard~
kesimpulannya disini, aku lah org last yg jumpe Anith
hehe

pulang dari tu g surau terus
tgh nak tunggu mkn tu, (makan?? khatam alquran nye mane??xde crite menarik boh~ hehe)
ika nmpk hunnyto! yey! die dtg!(udah xde mkn~ hehe)
baju melayu pink hari ini~
hehe

then mkn kat bilik mc syu yg dulunye bilik aku utk satu malam
bersama kak la, limok, atilia, ainun n ainul
lepak2 sampai 10.30 pm
pkl 11 dorang nk tgk Death Bell!
best nye!!
tapi malas nk duk bilik org klu esoknye klas~
hohoh
tapi ni lah antara hari2 terakhir di IPG

disini nak bagtau la bende yg x brape perlu diberitahu~
haha
nmpk nye
smalam merupakan hari terakhir aku g bazar
cuz harini da buke kat surau
esok ade berbuka bersma TESLian and esok lagi, niatnye nk buke ngan hunnyto
hehe

and aku x kemas barang lagi nk balik
tapi aku rindu menonggeng dah nak balik~
huhu
xpe, bak kate en zul, sape yg ade kete tu blh je 'buang' barang dlm kete n baliK!
haha
blh gak!
hehe

AlexTo berdano doh!!!
(kete aku kotor~)

Bubye~!

No comments:

Post a Comment