Something Interesting to Look at

in my head

Friday, September 24, 2010

24/09/10 Shanghai Nights

haha
malam tadi ade pesta tanglung
tema die ala2 60s, Shanghai

rasa cam g Shanghai mase sampai
actually, aku pun x tau tema die,
tapi bile sampai je dah dpt tangkap tema die

DIK transform ar
haha
bebudak senior 8 pakai lawa2,
pakai cheogsam
susah nak tgk Chinese pakai cheogsam
bile nmpk dorang pakai like wow!
hoho
bebudak junior pakai baju ala2 60s

aku g dgn ika, ida, ema, yin n yana
aku nak g awal lagi
tapi ikut bebudak ni, aku g lmbt and semua performance dah lepas
pada aku klu nak g majlis cam ni baikla pergi awal
(xley la awal sgt cause start 7.30pm nak smayang sat )
so, persembahan karmen pun da lepas huhu

aku x ajak pakyeh
cuz die penat sgt
petang baru die dpt tdo
maklum la KK yg bertanggungjawab
so, dekat2 magrib baru die bgn
xmo la kerah die nak g
huhu
lagipun die bukan minat sgt
huhu

apa2 pun aku sempat tgk persembahan Sorry, Sorry
dapat la jumpe mereka2 from Leo Club gak~
dah seminggu start klas baru aku jumpe GK
haha
org kate die pakai curtain
hehe

kat pesta tu ade teka lagu, buat mooncake and sebagainye
best2
sebelum sorry2 tu, budak yg lead dancer tu, erm jap, ape ntah name die
klu x silap bebudak leo ni panggil die cam panggil kucing cuz name die cenggitu kot
ok, berbalik kepada cerita asal~
sebelum die menari die menyanyi~
pastu ade la senior chinese ni bagi bunga
tapi alah~ standard la bagi tersipu2 camtuh
sekali neoghbour aku n Shim suh aku plak
aku orait jerk
ape lagi ramai gile bersorak2 cam haram
hahaha

pas balik dari pesta, ak g cafe

pastu balik bilik, yana ikot amik movie
tapi movie kat AndyT0 da lame x update
hoho

Bubye~!

No comments:

Post a Comment