Something Interesting to Look at

in my head

Sunday, September 5, 2010

04/09/10 pulangnya aku dan AlexT0

blogger-emoticon.blogspot.com
ya~ hari ini aku pulang
pulang setelah 3 bulan tergolek2 hanya dibahagian utara
aku rindu segalanya
aku rindu family
aku rindu rumah
aku rindu kucings

jadi seawal pkl 7 pagi bersiap2 utk bertolak
kemudian hantar mek la dl g stesen bus
tgh masuk parking tu, bley plak yg parking kat depan kau tu, Dr Chow
mmg aku rase nak nyorok jerk
sebab aku x pakai tudung~
hoho

kemudian gerak g alor star
hantar hunnyto
lepas hantar die, aku pun masuk highway
masuk highway, aku pasang mp3 kat hp
maklumlah, radio AlexT0 rosak...
sobs sobs
blogger-emoticon.blogspot.com

alhamdullilah sepanjang perjalanan xde pe
jem pun xde
cume dekat penang bnyk kreta...
standard la kan~
blogger-emoticon.blogspot.com
pastu dekat nak masuk tol tu, lmbt skit ar cuz bnyk kreta

yg lucunye kat sini,
sedang aku ekori kreta ni
aku tgk lori yg kat depan die..
ade bende pink2 n mcm comel2
setelah kreta kat depan aku potong lori tersebut, aku pun dekat skit ngan lori tu
tapi dah rase ape yg aku nmpk tu
ya! iya adalah BABI!!!blogger-emoticon.blogspot.com
opssss~!!! Khinzir~ sedap skiy bunyinyer~
hoho

dari alor star 9.10 pg sampai rumah dlm pkl 1.30 ptg
hoho
laju kah?
entah lah

pastu kan, aku lupe kunci bilik hostel huhu

blogger-emoticon.blogspot.com
aku nk minta tlg korang, tlg doakan xde ape2 yg berlaku
huhu
aku cuai betul
tlg ye rakan2
plz~~~~ blogger-emoticon.blogspot.com
jasanya mu hanya Allah S.W.T yg boleh balas

balik, aku tidur
mami bley plak kejut aku pkl 6.45 ptg
hehe
bagus
aku cume bgn n siapkan meja utk buka
mami punye tgn terapit kat gate
die x ley buat kerja sgt
dari biru jadi purple jari die
huhu
blogger-emoticon.blogspot.com

sronok balik
tapi Che Tu xde, aku sedihblogger-emoticon.blogspot.com Che Tu, balik la, kakak da balik ni

Bubye~!

No comments:

Post a Comment