Something Interesting to Look at

in my head

Friday, September 3, 2010

04/09/10 4.03 am, aku sorang je kat blok??

nak update blog sebelum balik!
jap2~!
tgh konyeh roti utk sahur!
sat2~!

sambil aku mkn ni aku baca blog
owner die name fatin liyana
sebiji name kawan aku kan~
hehe
http://honeykoyuki.blogspot.com/
lawa k0t die~

lagu Two Is Better Then One kat radio lak
tetibe teringat mase sem lepas
miming lagu ni ngan syafiq
konon2 nyanyi duet
tapi mmg menjadi lah!
hehe

okey, aku da habis mkn
err
xde ape nk update je pun
just nak gtau plan nak balik ni~
(lagu balik kampung-sudirman berkumandang part chorus)
haha
skarang da 4.36 am
x tau la room8 aku , kawan2 aku da sampai ke blum
tapi seriously blok kosong gile!
huh! takut!
haha

ok, plan pagi ni maybe pkl 7 bertolak kluar meninggalkan IPG nieh
then hantar mek la g stesen
kemudian bertolak ke Alor Star
hantar hunnyto, kemudian aku bertolak pulang

hurm harap2 x sampai lewat sgt la
aku x takut sgt ops sikap 22 nieh
aku lagi takut jem
smalam dah isi full tank da kat AlexT0
barang aku da pack
cume kete je x kemas ag
cam tongkang pecah
hoho

so, doakan aku dapat smooth save journey back home
Che Tu, kakak nak balik nie~!
:D

Bubye~!

No comments:

Post a Comment