Something Interesting to Look at

in my head

Sunday, September 5, 2010

05/09/10 shopping utk Jamal!

aku penat~
blogger-emoticon.blogspot.com
tadi lepas mandi, mami ajak g kluar
so, kai one family kluar beli barang keperluan
g Giant dulu tadi
tuka bateri jam yang dah berkurun lamanya x tukar
then, beli barang

selesai beli barang
cari DVD michael jackson this is it
hadiah hari jadi buat jamal
so, lepas dapat dvd tu bru die diam seribu bahasa dgn senyuman sampai telinga dan ikut je ape yg aku minta tlg die buat
blogger-emoticon.blogspot.com

then aku beli brooch
brooch utk pakai tudung dah kurang
tadi beli baru! yay!!
blogger-emoticon.blogspot.com

kemudian g cruising kat tmpat baru kat sini, Marina Island Pangkor
jeti baru utk ke Pangkor
lawa tempatnye~
blogger-emoticon.blogspot.com

then beli beli baju raya jamal
last2 aku ngan mami dapat gak sorang sehelai
blogger-emoticon.blogspot.com aku gembira! boleh boria ngan jamal cuz aku pun beli blue black mcm die punye gak~
haha

mlm ni aku nak belanja family aku berbuka puasa
cuz aku rase dalam bulan lepas, aku banyak pakai duit
so, ini ala2 aku repay balik la
hoho

blogger-emoticon.blogspot.com

Bubye~!

No comments:

Post a Comment