Something Interesting to Look at

in my head

Saturday, September 11, 2010

12/09/10 stalk! stalk! raya! 3

yeah! stalk di pagi2 buta raya ke 3!
by this time, ramai yg dah upload gmbr raya
setelah dua hari raya baru ade time nk duduk depan lappy@computer and mengupload kan??
mari kite tgk!
baju melayu half
baju raya: purple ?? ke baju lama? hoho

jelita di hari raya~
baju raya: putih

junior tesl aku kat ipg
baju raya ke dik??
baju raya: purple n ade campo2

antara minah yg hardcore style die
aku suka~
tapi kali ni ayu lorh~
hehe
baju raya: white with green flowers

junior aku kat skola
gmbr di pagi raya
baju raya: white with pink flowers??

ni pun junior aku kat skola dl
baju raya: hitam with white polkadots??

ni kawan pak yeah
baju raya: erm,..... coklat n grey??

ni kakak kawan aku
ni kawan aku
kakak die kat atas ni
baju raya: x brape nmpk

yang ni kawan cousin aku, pika
bakal guru juga, klu x silap
baju raya: hijau

she's supposed to be my junior at school
but i didn't remember her
atau pun die baru masuk
hoho
baju raya: putih

kawan facebook
baju raya: hitam

cousin kesayangan aku
amoy gendut
hehe
ni lah pika
lap u so much!
baju raya: pink

setakat ni shaja untuk kali ni



blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment