Something Interesting to Look at

in my head

Friday, September 24, 2010

Super Junior


2nd album

4th Album

3rd album
sedang aku dok belek2 album Super Junior yang aku bawa balik hari tu
rase cam sayu pulak
huhu

yelah dari best dulu 13 orang
sakrang dah tinggal 10 org je
ki bum awal2 da kurang pengelibatan sebab nak sgt jadi pelakon
nak aje aku tarik telinge die grrrr
kang in plak dah ke masuk NS
national service hehe
han geng?? erm terus keluar
dan skarang sukses di China
tapi aku x dgr pun lagi lagu die

mmg sayu bebenor la
aku tgk cover 2nd album, sume ade sume happy (version b)
tgk cover 3rd album
still ade sume tapi itu pun mcm telur di hujung tanduk
ki bum just buat appreance dlm photoshoot and mv it's u, sorry2
nyanyi pun x
4th album aku angkat dan tatap puas2
sume dah beso2
dulu first time ak kenai dorang sume jambu2
tapi 10 org je

haha
mcm mane aku knal dorang ni?
ak pun x ingat
maybe dari memer aku name Alin kot
sbb die aku tgk Princess Hours dulu
and sekali gus termasuk dlm dunia Kpop.
aku x ingat ape dah
yg aku ingat aku minat dorang
mase tu aku dpt mv Haengbok and Miracle
aku ulang sampai berjuta kali walaupun kualiti x elok
huhu

tahun 2008, aku bertekad utk beli 2nd album
so, aku beli version b kat Golden Inn Music Centre
ade gak version a yg xde DVD
version b ade dvd
version a punye cover n gmbr lagi gempak kot
and harga Rm 89.90
tapi aku beli version b je RM 59.90 kot
itulah first album Super Junior yang aku beli

then 2009 aku beli 3rd album plak
aku paling suka album ni berbanding album2 lain termasuk album yg ke-4 tu
lagu sume best2 and dance sdap!

tahun 2010, aku da kurang ngan dorang but aku still support dorang
4th album aku x beli
lagipun cousin aku beli 3 album yg same
cume cover lain2
so, aku da pinjam satu
lagu pun biase2 je

aku tau TVXQ lagi besar dari SJ
tapikan, aku tau SJ dulu dari TVXQ
:D

mase keluar lagu Sorry2
aku bangga sgt
cuz satu dunia mengenali SJ menerusi lagu ni
siap masuk carta era 40 k0t~
walaupun aku bukan ahli SJ
or bekerja dgn SJ
dan juga bukan official E.L.F yg berdaftar
tapi aku bangga dgn kejayaan dorang
and aku sayang sgt dorang
sume aku anggap cam abang2 aku
^^
aku still harap sume yg berlaku dpt bersatu
aku lebih suke dorang ber13
walaupun no13 tu x elok
hoho

ape2 pun aku harap dorang akan berjaya

Bubye~!

No comments:

Post a Comment