Something Interesting to Look at

in my head

Friday, September 3, 2010

03/09/10 semua pulang

petang aku patut nya
hanyalah berbuka bersama bebudak laki and pak yeah
tatibe dapat text dari ida,
ask me if i could take them to bazar
i was like, text her back if "ok"
lepas sent je msg tu,
syiqin call
die minta tlg g stesen bus
tapi die da kat gate
"ok, wait there"
aku pun siap2
so, skali la aku bawa ida, yin n marcel(mcm mane eja name die? aku x ingat hoho) bersama syiqin

before that, ika da tanye da nak tumpang ak g stesen bus
aku ok je, cuz nak kluar ngan pak yeah pun mase tu
so, skali ar

ak hntr dorang bertiga yg nak g bazar tu ke bazar n hantar syiqin ke stesen
kemudian pulang kembali IPG
tuka passanger
ika, mayam n ade sorang budak PJ serta pak yeah

kemudian buke kat mamak sebelah stesen tu
ika, mayam, aku, pak yeah, budak PJ tuh, kirey, tehi, syafiq, kamal serta rakanya

lepas sume da naik bas
kamal sampai membawa boss ke stesen bus
sebelum ni, kamal ade kate die blh tlg aku check enjin
snn aku nk balik jauh esok

last2, kamal, pak yeah serta boss yg duk godek enjin aku
setelah say farewell,
aku ngan pak yeah tour kuala perlis

kemudian kami pulang
skarang nk tdo
esok pagi nk bertolak pulang
i'm coming Sitiawan, Perak, Malaysia~!

Bubye~!

No comments:

Post a Comment