Something Interesting to Look at

in my head

Thursday, September 2, 2010

02/09/10 cerita setengah hari: muke aku ade mcm technician pompuan ker??

ok, hari ini agak berlainan
hunnyto xde hp
so, x delah kejut die,
and aku g klas sorang
and kedit di kedue2 hp pun xde
so, xley nak msg sesape
maka,pagi tadi trn ke kelas pn sa'adah,language development dgn semangatnye
aku jalan la sorang2 dara menikmati pagi
haha

sedang aku menuju ke pulai A, xde pun satu soul yg bergelar TESL sem 3 jenjalan mendahului ku
aku pun pelik~
adakah aku org pertama
bile dah dekat pulai tu,
nmpk kreta pn sa'adah
aku pun cepat2 masuk
then~~~~
aku org yg pertama rupanya!!!
huargh~!!!!
aku buka lampu n air con
n beliau masuk, aku pun ddk diam2 huhu
aku malu ngan pn sa'adah la
hoho

ok, pastu sume mule masuk
bebudak laki set up brg
LCD n speaker
tu pun kene bersuruh diorg buat!
grr
mase nk start presentation tu, xde sape pun yg tlg set up
aiseh aku je la yg buat
tu yg aku nk tanye, muke aku ade mcm tachnician pompuan??
haha
tau la hunnyto/pak yeah pun technician klas
xkan aku pun??
haha

pastu klas agama xder
so, lepak kat lib ngan pak yeah
bosan bace blog Hanis Zalikha, aku pun tgk cite Death Bell
sebab tmpt terang dan ramai org
of coz la xde feeling
at least aku da tgk cite tuH!!!
haha
kim beom hensem kot~!!
ingat nk tgk sampai mane yg sempat last2 aku tgk sampai habis
best gak cite tuh

lepas bersalin note yg di baca oleh pn suliana
kami pun balik bilik
pkl 4 hantar shoba g stesen bus
aku rajin sgt nk hntr cuz aku nk kluar beli barang
n pakyeah pun
so, x ley kluar bedua kan~

skarang aku da kat bilik,
menanti pkl 6.30 ptg
nak g mai cafe berbuka bersama TESL A n B
TESL C berbuka bersama mak angkat mereka~

Bubye~!

No comments:

Post a Comment