Something Interesting to Look at

in my head

Friday, September 10, 2010

10/09/10 stalk! stalk! raya!!




ade bnyk gmbr org dah tuka baru first day raya, dah ade access to the internet, sume dah upload gmbr baju raye!
x pun gmbr raya!!
(p/s:aku bosan boh, tu yg semangat upload pic ahahahha)
dlm bnyk2 gmbr, gmbr ni la paling terbaek!
duit raya paling bnyk k0t~
(chumel nye hunnyt0~)
baju raya: maroon
tgk tu baju abgto...
berkilau2
baju raya: biru terang, berkilau~wow! gmbr family pun dah kluar
baju raya: kuning kunyit kot (refering mamat yg kat blakang tuh)

mcm x caya plak ni kawan aku
baju raya: biru kah??
haha
jgn tertipu dgn rmbut mamat ni ok
baju raya:coklat gelap


ni senior aku kat ipg
baju raya:coklat
aku x tau sape ntah~
budak ni budak ipg gak
kawan atilia
and die g interview ngan aku dulu
baju raya: oren??


ni girlfriend aku 5 minit dulu
haha
baju raya: pink siak!! feveret colour die~
ni same batch ngan aku kat ipg
baju raya: cream??
ni kawan budak yg 'rmbt panjang' kat ats tadi tuh
smart rmbt die noh~
baju raya: kuning cair~


awek comel ni gf mamat rmbt pnjng tadi
duk kl
last2 aku ngan die same kg
aku rase cam nk gelak guling2
baju raya: putih with puprle flowers







blogger-emoticon.blogspot.com ni je yg upload yg lain tu xde sgt

No comments:

Post a Comment