Something Interesting to Look at

in my head

Thursday, September 2, 2010

02/09/10 breaking fast with the family here, (well half of them)

ok! gmbr xde ag!
tapi bnyk la jugak!
6.30 pm reramai golek2 depan blok c tunggu kenderaan
kemudian ainun g dl cuz die nk balik n tuka baju
them kamal sampai and ade yg pegi dgn kamal
pastu tunggu ainun dtg balik n alexto pegi skali
ke mane weh??
Mai Cafe weh~
hehe
pastu dapat txt msg dr sya mengatakan bley x amik limok n kak la
(boleh jer)
dah hantar bebudak yg first trip ni,
aku balik IPG bersama ainun
then abgTo pun naik skali
so, sampai2 je dah buka...
apelagi serbu air dulu!
yg lain sume da sampai, lectrr pun da sampai

mase nk amik mkn~< amboih! panjang berbaris!
waiter kat situ sume style n hensem
limok pun apalagi!
bertukar menjadi maya n aku jadi sofea plak~
ahahaha
dalam tgh berbaris tu, limok buat confession.
bahawa die telah amik kertas latihan aku...
huhu
pn Suliana, plz get our name right! huhu

so, makan2...
lepak2
sembang2
tgh aku duk xcited duk sebelah ika n kacau2 org mkn,
aku telah tertarik utk bersembang sebentar bersama en zul n en ideris
(en asmadi dah balik dulu, senyum je die tadi, mase aku tegur tadi, pastu mase nk balik pun, duk kate thank u thank u kat aku n sume2 hoho)
tanye pasal kete
hoho

pastu ape lagi picture time!
lain kali la aku upload picture eh~
hehe

pastu aku ni jenis x ley lekat kat bilik hostel ni, aku ajak lepak
so, aku pun hantar la dl bebudak yg nk g terawih n nk buat discussion balik
then aku g balik Mai Cafe
yg lain da balik, tinggal yana, karmen n geok cher and bebudak A n kirey
aku ajak la hunnyto skali
die ape lagi, nak la~
hehe

so g amik hunnyto bersama perempuan yg ade dlm kete tuh~
hehe
amik die kat Rapoh Kopitiam
(KK dah bengkek jerk ade offer chow terus)
(TESL C naik van ooo g buke sesame hehe)
(sorry, aku culik kk korang)

bebudak lelaki tadi x jadi nk g lepak
so, kami berlima g kuala perlis
lepak2 gulik2
jumpe balik kumpulan RBT yg TERberbuke skali di MAi Cafe tadi~ hoho
yana beli hotdoy and kepak ayam n pak yeah beli air
(bakar self service:buat cam kedai sendiri~ )

kami mkn n sembang2 gelak2
sambil tgk ke lautan yg gelap and xde air
dgn langit yg cerah tanpa awan hanya bintang2 sahaja

kemudian kami balik
pak yeah kluar balik
hoh!

Bubye~!

No comments:

Post a Comment