Something Interesting to Look at

in my head

Sunday, September 12, 2010

12/09/10 stalk! stalk! raya! 4

stalk lagi!!
haha
aku baru check pagi tadi plak
hehe
look2~


woot! woot!
aku pun x tau ni sape
aku x add pun
tapi mmg tertarik la kat gmbr ni
kreta n baju same colour dow~
baju raya: hijau

ni senior aku kat ipg
antara org paling tinggi aku pernah tgk
baju raya: biru
yg ni baru je add
aku pun x tau if ini baju raya die or not

ni aku baru add gak
ingat kenal
rupenye x
tapi agak hensem gak
haha
ni gmbr die g rumah terbuka mb johor
baju raya: merah

pagi raya dah ade gmbr cam nieh?
hehe
baju raya: hitam

ni kawan aku punye adik punye awek
hahaha
baju raya: hitam
yang ni pun dah feature gak
tapi sebab die dah tuka gmbr
aku masukkan gak
baju raya: hijau



blogger-emoticon.blogspot.com

No comments:

Post a Comment