Something Interesting to Look at

in my head

Sunday, September 26, 2010

not so perfect

xtau nape terbawak utk mengepost tentang ini
di pagi buta dan
bukanlah study utk kuiz pkl 9 pagi ni
(skarang 5.43 pg)

tadi berblogwalking and terserempak ngan sorang budak medic at banglore
bf die kat manipal,
tapi da balik malaysia da~
the girl look mature
boyfie die, aku terkejut jap
comel la
so, nak dikatakan disini
aku x suke bile pompuan nmpk matured dari boyfie mereka
argh!!!

tapi....AKU PUN SAMA DOW~
boyfie aku nmpk mude n chumel
bile aku tgk, aku bley jadi kakak die yg stahun tue
or or or
kembar die, tapi aku ag tue
huh!
sedih sgt~~~~~
da la aku ni gemuk huhu
beliau sgt la slim cam papan da~

pastu ade trend yg paling best,
gf lawa bf cam hampes!
huh!
and bf hensem siot
and gf cam, errr errr

mcm2 jenis eh??
klu jln2 aku slalu perhatikan
tapi klu aku nmpk yg same padan, memang x lekang mata aku tgk dorang!

huh! best!
:)

No comments:

Post a Comment