Something Interesting to Look at

in my head

Tuesday, November 23, 2010

Tag Question 3 from Atilia E****** GUS!


oh, ini la die Gus, die pure baca tuh~


Sila Jawap soalan ni dgn hati yg sebal...
*ok~

1. Kali pertama tgk aku, dalam hati kate.....
*bunyi cengkerik~*

2. Kali pertama dengar nama penuh aku, dalam hati rase.....
> owh, indah nama dari rupa~

3. Berapa kali penah hang out ngan aku?
> ade gak ar bnyk kali, ko tau, ko kire sendiri

4. Adakah aku tersangat jelita & gojes?
> ko jelita je~


5. Bilakah kome tgk aku menangis & knp aku nangis waktu tu?
> pernahkah saya????

6. Adakah aku blh jd cekgu Inggeris yg baek?
> boleh, k0t~~~

7. Apakah cita cita yg lbh sesuai dgn aku selain pramugari?
> ratu gusi menawan

8. Siapakah org yg aku puja puja bagai nak gile selain dari 'Gorilla'?
> mane la aku tau, ade ke tanye pasal diri ko kat aku??
haha

9. Apakah perkara paling buruk aku pnh buat kt kome?
> xde kot, dan harap x kan ade~

10. Soalan cepu......(sila sambungkan...)
mas, yg sgt cepumas~
*huh??*


blogger-emoticon.blogspot.comNORAGO, SARANG HAE
Bubye~!

No comments:

Post a Comment