Something Interesting to Look at

in my head

Friday, November 19, 2010

19/11/10 Peristiwa Berulang Lagi



blogger-emoticon.blogspot.combukan peristiwa apa2 sebenarnya
cume peristiwas beberapa tahun lepas
aku, adik aku serta cousin aku g tgk Harry Potter and The Goblet of Fire di pawagan depan rumah aku ni
dulu pawagam ni x se GAH pawagam skarang
dulu pawagam yg hampir runtuh dan ade tikus2 dan lipas2 kat bawah nye
dulu gagah kan jugak diri walaupun sedih je nak masuk pawagam

tapi SKARANG dah jadi BIG CINEMAS
terbaik kan??
hehe
so, skarang peristiwa menonton Harry Potter berulang lagi
tapi kali ni aku ngan adik aku je
tapi kali ni kami menonton Harry Potter and The Deadly Hollows Part 1
BEST GILER!
CGI die, sound effect die
ade gak ar yg aku terkejut2 mase tgk cite ni
blogger-emoticon.blogspot.comsape yg x tgk lagi, pergi la tgk ye


sebelum g tgk movie tu, kamal call minta tlg amik mayam kat lumut
tapi aku nk tgk movie kan~
so, aku bw mayam g marina island
then g teluk batik
mase mayam masuk kete, pak yeah br msg, die baru bertolak
fyi, ade perkhemahan bebudak yg masuk Level 1 utk sijil Kejurulatihan hat Teluk Batik
so, bnyk la bebudak IPG Perlis kat sini for the time being
until the 23rd


NORAGO, SARANG HAE
Bubye~!

No comments:

Post a Comment