Something Interesting to Look at

in my head

Saturday, November 13, 2010

13/11/10 "yen, balik hari ni la~"

pagi2 aku dikejutkan oleh sayunk ku, si Enge AKA name galmer die Ainul

blogger-emoticon.blogspot.com
ak pun bgn, buka facebook and blog
check2, update2
aku g cuci muke nmpk fresh
(korang yg aku hantar g K.Perlis kene tipu ye)
tuka baju, sembur satu gelen perfumeblogger-emoticon.blogspot.com
bile enge suh turun, aku pun trn
enge, limok, ngan sorang ag awek(aku x tau nme, enge sila bgtau name die ape) serta nazeem
naiklah AlexT0
aku hntr diorg g Kuala Perlis
diorg nak bergolek2 di Langkawi
yg best nye, my deary mummy dok call je all the way
ingat terer sgt ke bw kreta sebelah tgn??blogger-emoticon.blogspot.com
haiz2~
huhu

dah ibu suh balik
ak pun pulang ke hostel
mase lalu DIK utk pulang , aku tgk ramai betul org kat situ
ade exam ke??
err err ape aku kisah
aku nak balik hari ni~~
weee~~!!!
blogger-emoticon.blogspot.com
balik, kemas2 barang sambil berfb
hehe
jenuh kejut pak yeah, tanye la kalau die nk balik sat umah die~hoho

seperti biasa barang aku bnyk gile
so, rum8 kesayangan aku n classmate die, Yana
tlg bawa trn brg ke kreta
yg best nye, boleh plak yana ni sampai betul2 mase kitog nak trn.
so, ape lagi tlg kami la ek~
hehe
blogger-emoticon.blogspot.com
kemudian mansdi and nak pulang dah
peluk rum8 and panggil yana, peluk2 yana plak
tgn x cukup lagi, lagi skali rum8 tlg bawa trn brg
THANKS RUM8 KU~!!!

blogger-emoticon.blogspot.com

then, g amik duit rm100 aku yg terakhir dlm BSN
huhu
sebelum tu nmpk si Kamal lepak gerai ngan beliau
panggil plak kitorg dtg
so, aku pun dtg
rupenye die PEMALAS nak jln g kedai kete
so, die nak aku hantar
erm, baiklah kamal, ko kawan aku kan, aku tlg je la~blogger-emoticon.blogspot.com

and skali lagi aku kene ngan kamal
"ko ni fanatik ana rafali ape??"
sbb aku pakai bj kurung~
bukan ape tau sebab malas gile nak pakai bj biasa2 tuh

hari ni juga bebudak lelaki di book oleh en zul utk kemas rumah die
petang tu pak yeah balik ipg ngan kamal

ingat nak mkn lunch ngan pak yeah
tapi niat aku dari 2 minggu lepas sampai la kami mcm skarang ni x kesampaian
aku nak sembang2 ngan die time mkn
dah tu die asyik xde mase utk aku
maklum la siapalah aku hahahha
so, last2 lunch kat umah die

lepas lunch aku gerak balik
balik rumah baru~!
wee~!!

paling terbaik, masuk je rumah aku pasang cite Phobia 2
pandaikan~!!
haha

mlm baru aku rest hehe

blogger-emoticon.blogspot.comhome sweet new home :)

Bubye~!

No comments:

Post a Comment