Something Interesting to Look at

in my head

Tuesday, November 16, 2010

16/11/10 Jason



blogger-emoticon.blogspot.comuh-oh~!
siapakah gerangan beliau bernama Jason??
boyfriend barukah??
mari saya ceritakan segalanya skarang :)
apa2 pun gmbr diatas bukanlah Jason hahaha

pagi2, mummy masuk bilik dan bgtau pergi buat rambut
sedih dah die tgk rmbt serabai cam hape je
then, g amik duit, g hantar toto kat dobi
and then g mkn@date dgn mummy tersyg
(aih2, date ngan mak gitu~)

cadangnye nk pegi saloon yg aku slalu g
alih2 tutup pulak
then g saloon yg aku teringin pergi
bos die bisu woooo~~!!
hehehe
pastu die kate Rm270 cuz die pakai Sheseido
adoi~ (tuka kedai~!!!!)
haha
last2 pergi kedai blakang pizza hut, Classicor MBH Studio
kat sini ade buat cam belajar buat rmbt gak
so ade la student yg buat rambut
tapi yg buat rmbt aku adalah seorng leng chai(x sgt ar, aku pernah tgk lagi leng chai dari die haha) yg sudah tamat pengajiannya

macam horror gak la diorng tgk rmbt akublogger-emoticon.blogspot.com
sume ade beberapa leng chai yg tgk rmbt aku ngan muka horrid&kagum sebab rmbut AKU TEBAL GABAN!
so, leng chai yg ditugaskan utk buat rmbt aku ni kadang2 buat muke nak aja aku ketuk
huh, and beliaulah Jason
hehe
seperti biasa 6 jam and tiga org utk menyiapkan rmbut aku
tapi kali ni rmbt aku super panjang
never tried before with a long hair

setelah agak lama duduk buat rmbt tu, tetibe ade sorang bapok ni
masuk and terus g kat Jason
and ckp pasal die tertinggal brg and Jason know about it
pastu brg tu xde and die nak ngamuk
dah la suara kuat nak aje aku lari peluk Jason
agaggagagagaga
blogger-emoticon.blogspot.com

pastu die ok and buat rmbt sebelah aku....
aih2, die senyum aku pun senyum
tapi aku rase kebanyakannye customer tgk aku
mesti diorng tertarik dgn usaha Jason, amoi and leng chai lagi sorang berusaha mengrebondingkan rmbut aku ni ahhahaha

blogger-emoticon.blogspot.com go u all!!! hehe
terima kasih aku ucapkan kepada tiga org yg buat rambut aku nih
and bayaran nye Rm100 je!
woot! woot!
setelah selesai kepenatan terpancar di muka Jason hoho

pastu tunggu abah kat luar and die merokok diluar
and rmbut ku ni pun die sempat comment kat luar kedai ag haha
sebelum die ade bgtau pasal satu product ni kat aku
cara bgtau mcm bgtau bende kat adik cumel
haha
sape cumel nih??
[SILA PENGSAN SKARANG~]

gmbr rmbut baru??
esok eh hehe
rmbt aku buat cam Ellyna , awek yg dlm gmbr kat atas tu~
:)blogger-emoticon.blogspot.com

NORAGO, SARANG HAE
Bubye~!

facebook: Ellyna Sugarhard

No comments:

Post a Comment